LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De keerzijde van de Utrechtboog

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
lauradevaan

De keerzijde van de Utrechtboog

Ongelezen bericht door lauradevaan »

Wat een mooie nieuwsberichten de afgelopen week over de NS Utrechtboog. Totdat ik vandaag geconfronteerd werd met het feit dat er nu nog maar 2 rechtstreekse intercity's per uur van Duivendrecht naar Utrecht gaan i.p.v. 6. Dat is toch idioot! En dat allemaal dankzij zij die 'geweldige' Utrechtboog. Mensen die voor hun vakantie naar Schiphol gaan hebben daar profijt van, maar de dagelijkse forens naar Duivendrecht is hier de pineut van. Dit kost een kwartier tot half uur extra reistijd. Dat wordt niet verteld door de NS bij de positieve PR over de Utrechtboog. Ik denk dat ik mijn jaartrajectkaart toch maar weer ga inruilen voor de auto...

Dilbert29

Re: De keerzijde van de Utrechtboog

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Tsja de NS maakt het er niet beter op. Het schijnt zelfs zo te zijn dat de Utrechtboog zo snel geopend moest worden dat de machinisten en conducteurs niet eens weten hoe de veiligheid er werkt. Met behulp van een computerprogramma zijn ze snel gedrild, maar echte kennis ontbreekt.

Ik zou dus niet graag in een trein zitten die op de Utrechtboog een probleem krijgt.

lauradevaan

Ongelezen bericht door lauradevaan »

Dat hoorde ik inderdaad ook over de veiligheid. Klinkt eng.
Om nog niet te spreken over de informatie: er zijn geen duidelijke folders met aangepaste tijden en de gele borden waren op Duivendrecht nog niet aangepast. Meisje achter de balie kon ook geen zinnig advies geven (maar wat wil je met zoveel boze mensen voor je neus). Vandaag riepen ze wel informatie om, zeker vanwege de vele klachten.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

ach ja en maar klagen over de files.

Daarom ben ik ook zo kwaad over het cancellen van de zuiderzeelijn weer iets voor Den Haag.
Alles leegpompen in Groningen en het geld besteden aan onzinnige projecten als de betuwe lijn.

Gesloten