LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Draadloos internet in de trein

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Bailey

Draadloos internet in de trein

Ongelezen bericht door Bailey »

Ja hoor, daar gaan we weer:

De NS heeft interesse om draadloos internet te gaan aanbieden in de treinen. Het komende half jaar gaan ze een proef doen. Dit om de service in de trein te verbeteren.

Wel loketten sluiten, lijnen opheffen of wijzigen en de tarieven verhogen vanwege bezuinigingen, maar nu gaan willen ze zoiets weer aanbieden.

Iedere keer verbaas ik me weer over het feit dat er sukkels bij de NS werken. Wordt het niet eens tijd dat de reizigers eens aan de bel gaan trekken en bijvoorbeeld 1 dag gaan staken? Dan hebben ze ook 1 dag minder inkomsten.

karr-2

Re: Draadloos internet in de trein

Ongelezen bericht door karr-2 »

Draadloos internet in de trein is alleen voor mensen die menen te belangrijk te zijn om alleen op het werk te werken waar het hoort.

Wie gaat er na een lange werkdag vrijwillig nog doorwerken in de trein of voor je werk al beginnen in de trein? Kom op zeg, niemand op de wereld is zo belangrijk dat dat nodig is.

Bailey

Dit discussie is al eens gevoerd, daar wil ik het nu niet over hebben hoor. Iemand anders misschien wel, ik zit er niet op te wachten.

Rasputin1

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

ja, en wat dacht je van een treinstel laten meezeilen met SAIL?????
En ondertussen zelfs bezuinigen op toiletten in stoptreinen.
Stoppen met die onzin en terug naar je roots.

Bailey

Ja ook al zoiets!!! Stelletje dombo's daar zeg.

Rasputin1

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

maar een kopersstaking help niet. Is al te vaak geprobeerd, bijv met benzine, maar daar doen gewoon te weinig mensen aan mee om een vuist te maken. Ingrijpen is nodig van de aandeelhouders.
En dat zijn wij, want de aandelen zijn voor zover ik weet nog steeds in handen vd staat.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Nee dat zijn ze dus niet aangezien de NS geprivatiseerd is en dus niet langer het eigendom van de staat is. Verder is de NS te veel verdeeld in allerlei kleine onderdelen die allemaal een apart onderdeel van het geheel beheren (NS Reizgers, Pro Rail etc.)

De NS gooit teveel geld weg aan zinloze reclameacties, te hoge salarissen en teveel kantoorpersoneel. Recentelijk is er een onderzoek geweest door een onafhankelijk kantoor die zwart op wit zei dat de NS teveel kantoorpersoneel had. En wat doet de NS? Die zegt dat het onderzoeksbureau zich niet aan de opdracht gehouden heeft en legt de resultaten naast zich neer.

Laat ze mij maar eens aan het hoofd van de NS zetten, dan was al die onzin in no time afgelopen.

rwel

Ongelezen bericht door rwel »

Wie gaat er na een lange werkdag vrijwillig nog doorwerken in de trein of voor je werk al beginnen in de trein?

Er zijn ook genoeg mensen die voor hun hobby's en lol internetten.... :lol: Neemt niet weg dat ze inderdaad eerst maar eens die dingen moeten doen waar de kalnt om vraagt: loketten, op tijd rijden, noem maar op.

Was de NS nog maar een staatsbedrijf.

Gesloten