LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dure Voordeelurenkaart

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Jessica

Dure Voordeelurenkaart

Ongelezen bericht door Jessica »

Na het inleveren van mijn OV-jaarkaart heb ik in december een voordeelurenkaart gekocht ter waarde van 49 euro. Omdat deze niet direct beschikbaar is kreeg ik een tijdelijke kaart voor 2 maanden en zou de echte kaart thuis worden gesturud. Door een verblijf in het buitenland van 3 maanden kwam ik er pas in december achter dat ik de echte kaart nooit ontvangen heb. De tijdelijke kaart had ik toen niet meer in mijn bezit omdat deze allang verlopen was en ik er vanuit ging dat de echte kaart was opgestuurd. Nu blijkt dat mijn aanvraag de NS mijn aanvraag voor voordeelurenkaart is kwijtgeraakt en dat er alleen een nieuwe aanvraag kan worden gedaan op vertoon van de tijdelijke kaart. Terwijl op de tijdelijke kaart en tijdens de aanvraag bij het loket niet is vermeld dat de tijdelijke kaart tevens als betalingsbewijs dient! Ik weet dat de NS meer aanvragen is kwijtgeraakt, dat zeggen ze immers zelf op een bandje van de klantenservice en omdat een vriendin samen met mij een aanvraag heeft gedaan en die kaart ook nooit heeft ontvangen. Waar blijven die aanvragen en waar blijven die 49 euro's voor die kaart? Steekt iemand die zelf in zijn zak?
De klantenservice van de NS wil niet luisteren, een klachtenbrief eind december is nog niet behandeld omdat ze 6 weken achter liggen met de post en ik moet ondertussen de volle mep betalen.

Mia

Re: Dure Voordeelurenkaart

Ongelezen bericht door Mia »

Dan kan wel kloppen. Bij ons moest het oktober jl weer ingaan en kreeg er van te voren bericht over. Heb weer voor èèn jaar betaald en moest er ook achteraan bellen omdat we het in de 3e week van oktober nog niet hadden ontvangen. Na mijn telefoontje duurde het nog ruim een week.
Mia.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Je moet gewoon NIET schrijven naar de NS, prijs verhogingen zijn gewoon het dubbele van wat ze aan de regering vragen, dat komt door een nieuwe stuctuur zeggen ze, gemiddeld betaald iedereen 10% meer iedere keer, ben ik blij dat ik dicht bij Belgie woon daar komt nl eerst hoe kunnen we meer mensen in de trein krijgen ipv hoe kunnen we de klant meer geld uit z'n broekzak kloppen. Heb je wel eens naar de rotzooi tussen de sporen gekeken, toen treinkaartjes goedkoper waren lag dat er niet. NS succes geef de directie nog wat gouden handrukjes van enkele tonnen dan kunnen wij nog meer gaan betalen, hebben ze weer een rede om de prijzen te verhogen. NS ik ben een fan van jullie maar wat concurrentie zou gezond zijn voor de klant en eindelijk eens ongezond voor de "Hoge Pieten".

almere

Ongelezen bericht door almere »

Mijn ouders, de heer en mevr. jansen, almere hebben een voordeelurenkaart voor 60plussers. zij krijgen dan 7 extra gratis reisdagen per jaar.
De oude kaart liep af op 29 februari, ze moesten dus per 1 maart een nieuwe kaart krijgen maar de nieuwe kaarten beginnen op 28 februari en lopen t/m 27 februari 2005. De extra reiskaartjes lopen van 28/2 t/m 27/4, dan 28/4 t/m 27/6 enz. Iedere keer vallen die laatste dagen van de maand weg.
En die 28 en 29 februari 2004 zaten al bij de vorige kaart, dus die hebben ze toen al betaald.
Mijn moeder heeft nadat ze er eerst twee keer over gebeld had, beide voordeelurenkaarten en de bijbehorende gratis kaartjes voor de extra reisdagen teruggestuurd aan de NS, maar ze heeft nu 1 serie nieuwe extra kaartjes gekregen, dat zijn precies dezelfde. De voordeelurenkaarten hebben ze nog niet, plus de extra kaartjes voor mijn vader. Ze heeft weer gebeld, volgens de NS snapt mijn moeder niet hoe het werkt.
Ik denk dat de NS zelf niet weet hoe hun systeem werkt.

NS Verkoopmedewerker

Ongelezen bericht door NS Verkoopmedewerker »

Als u een voordeeluren kaart aanvraagt op een NS station of een Kiosk of Wizzl, vraag dan DIRECT een "klant contact kaartje" aan degene die u helpt.
Bij ALLE loketten is bekend dat de NS met enorme vertraging heeft te kampen, alleen op klachten van personeel naar NS word NIET of NAUWELIJKS gereageerd.

Hetzelfde is met het geval van de balietoeslag.
Het verkopend personeel is NOG STEEDS NIET officieel ingelicht over procedure, voorwaarden en eventuele uitzonderingen.
Wel hebben bijna alle kranten vermeld dat het per 1 maart zou ingaan.. maar een rectificate heeft er geen een geplaatst, tenzij op pagine zoveel in een heel klein stukje.

COMMUNICATIE is schijnbaar een theorie bij de NV NS.. helaas.
Het was zo`n mooi bedrijf, maar word ondertussen grondig naar de kloten geholpen. Kan daar geen politiewerk van gemaakt worden.. vernieling van een mooi bedrijf?

almere

Ongelezen bericht door almere »

mijn opmerkingen van vorige maand zijn door radar doorgestuurd naar de NS. Mevr. ida Spronk-Bakker heeft contact emt mij opgenomen via e-mail en daarna nog telefonisch met mijn ouders. De problemen zijn opgelost. Ze krijgen een nieuwe voordeelurenkaart en hebben er ter compensatie voor allebei een gratis dagkaart bij gekregen.
Mevr. Spronk, hartelijk dank!
tip voor alle andere klagers:
Mochten uw problemen nog niet verholpen zijn, neem dan contact op met mevr. Spronk.

Jef

Ongelezen bericht door Jef »

Wat een drama die Klantenservice bij de NS.

Bellen heeft geen nut. Het is er altijd te druk en in dat verschrikkelijke keuzemenu wordt ook nog vaak hetzelfde gevraagd.

Ik heb die kaart nog steeds niet gekregen en wil hem ook niet meer!(jammer van die 49 euro maar bellen met die " klantenservice " kost nog meer geld en frustratie)

Mij zien ze daar NOOIT meer terug!

Ik pak de auto.

laura87

Ongelezen bericht door laura87 »

Ik word dus ook niet goed van de NS. :x ik heb mijn Voordeeluren kaart bij het station in apeldoorn gekocht aan het loket. op 24-11-04 en heb een tijdelijke voordeelurenkaart gekregen die tot 23-01-05 geldig is!. Maar vandaag de dag de 21-01-05 heb ik nog niets ontvangen kan de ns niet berijken en op www.ns.nl valt ook al geen bericht achter te laten. wat moet ik nu doen ben ten eindeloze raad :S want anders heb ik voor jan-.... €49 euro betaald.

Met vriendelijke groet laura

Gesloten