LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En weer die ov chip.

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Ricksonja

En weer die ov chip.

Ongelezen bericht door Ricksonja »

Goedemiddag,

Mijn man reist al sinds de ov chip met een 4 sterren abonnement. Deed hij voor de chip ook en als we op vakantie gingen kochten we 2 week kaarten om geld te besparen omdat een maand teveel was.
Hij koopt het abonnement bij het GVB op het centraal station amsterdam want buiten de stations kan je ze dus niet kopen en niet via internet opwaarderen.
Nu had hij ivm de vakantie maar 2 weken nodig waarop doodleuk werd verteld, sorry meneer we hebben alleen 4 sterren maand kaarten, geen 4 sterren week kaarten want we rijden alleen in amsterdam ( waar je ook soms 4 sterren nodig hebt ).
Dus u kunt op saldo rijden wat uiteraard veels te duur is. Dus een maand kaart gekocht en een kleine 70 euro niet kunnen gebruiken.
Nu hoor ik van arriva dat die wel de 4 sterren week kaarten verkoopt. Gebeld met gvb klantenservice ( laat de service maar zitten ), ik het verhaal uitgelegd, moest de dame het navragen hoe het zat. Kwam ook met de bevestiging arriva is landelijk , gvb niet. Mijn vraag was, had dit dan niet gezegd kunnen worden bij de koop van het abonnement, dat we eerst naar purmerend moesten en dan wel de kaarten hadden kunnen kopen. Ja daar was ze niet van op de hoogte. Mijn vraag om enige coulance vanwege de onwetendheid van het personeel reageerde op met "nee dat doen we niet ". Je komt niet door de klantenservice heen, maar je wordt wel genaaid door het gvb. Voorheen kocht je een abonnement en waar je het kocht was geen probleem, maar nu maken individuele maatschappijen hun eigen regels, onwetendheid of geld klopperij?

Mvg Sonja

GJvdZ

Re: En weer die ov chip.

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Laten we het maar op onwetendheid houden.

Gesloten