LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen Schipholtaxi Sas

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
F.van Holten

Ervaringen Schipholtaxi Sas

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Van Taxi SAS geen retour vervoer van Schiphol, maar wel geld kwijt.
Via taxi2airport had taxi SAS binnen tien minuten ingeschreven, wat al vreemd was, want de afstand van taxi SAS naar mijn huis is 90 Km, dus 360 Km rijden voor € 90,= ??
Heenreis naar Schiphol ging redelijk goed, koffers op de achterbank , 40 kilo in je nek bij een noodstop?? achterdeuren konden misschien niet open?, chauffeur verteld hoe die moest rijden, navigatie werkte niet, maar we zijn er gekomen. Maar 2 weken later terug van Schiphol geen retourvervoer, want taxi SAS stond in een file, ( als men uren van te voren exact weet hoe laat er word geland, dan in een file gaan staan, vind ik klasse.!! )
Kreeg op Schiphol een telefoontje van Taxi SAS "neem maar een andere taxi , want ik ga het toch niet redden, maar wel even afdingen hè, dan krijg ik wel het bonnetje" ,Toen ik vertelde dat ik niet als klant van SAS ga afdingen bij een andere taxi (is SAS zijn werk en niet het mijne) werd er verteld "je kan ook blijven wachten maar ja, ik red het toch niet" . Natuurlijk heb ik het onfatsoenlijke gesprek onmiddellijk beëindigt, en heb zelf vervoer geregeld, en ook zelf betaald.
Na mijn klacht bij taxi SAS, werd ik arrogant en verachtelijk genoemd, want ik stopte zomaar het gesprek, En daarom kreeg ik dan ook nog een strafmaatregel, i.v.m. de retourbetaling , die er dus nooit is gekomen. Ook kwamen de verhalen dat ik plotseling een nota van een taxi declareerde. (ik heb nooit een nota ingeleverd, maar goed ook, had ik toch niet terug gehad)
Na verschillende mail,s richting SAS, en T2A is deze firma niet van plan ook maar Eén cent terug te geven. Taxi2airport en Taxi SAS hullen zich nu in stilzwijgen, van T2A was dat al bekend.l
Pas op voor Taxi SAS, geen vervoer ,wel een hele grove grote mond ,leugens, en je geld weg.
Ik ben verschillende keren vervoerd met Taxi 0229, http://www.Taxibestellen.nu uit Hoorn, altijd netjes op tijd, nooit geen last. Ga ik ook bellen voor de volgende ritten. Nooit geen SAS meer.
F.v.H

F.van Holten

Re: Ervaringen Schipholtaxi Sas

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Ter info: is nu ook niet meer te bestellen.

http://www.faillissementsdossier.nl/nl/ ... s-vof.aspx

Gesloten