Ik heb een brief gekregen van de ns waar in sta dat ik een gratis overgang 2-1 kaartje zou krijgen, een compensatie vanwege de strenge winter.
Er staat dat je op http://www.ns.nl/winterweer je kaartje kan bestellen..
maar helaas ik en nog meer mensen kunnen het niet vinden, heel de site van de ns uit geplozen maar niks te vinden..dan maar mailen nergens een mail adres te vinden.. wel een dure 900 nummer..Kortom een super slechte service, zo houden ze het gratis kaartje weer mooi in hun zak.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis overgang2-1 kaartje NS
-
Re: Gratis overgang2-1 kaartje NS
Zie niet helemaal het lastige... Gewoon op bestel drukken op de site die je aangeeft
Ik neem aan dat u wel een abonnementhouder bent? Je hebt een NS-kaart nodig voor deze actie...
6 weken geleden gemaild voor overgang2-1 kaartje van de ns
bevestiging gekregen,maar het kaartje nog steeds niet gekregen,ik vind het zo'n
slechte services,ik heb al zo veel moeite gedaan om het kaartje te bestellen.en ik had het graag voor de Pasen gehad maar nee hoor!een koude douce voor de ned.spoorwegen groeten acj van.veen
bevestiging gekregen,maar het kaartje nog steeds niet gekregen,ik vind het zo'n
slechte services,ik heb al zo veel moeite gedaan om het kaartje te bestellen.en ik had het graag voor de Pasen gehad maar nee hoor!een koude douce voor de ned.spoorwegen groeten acj van.veen
-
- Contacteer:
Ik heb, van de NS, gisteren een overgang 2-1 mogen ontvangen.
Het werkt dus wel.
Alleen, toen ik het hoorde, en probeerde te bestellen, kreeg ik de melding "is al per post verzonden".
De postbode zal dan op zijn knieen van Utrecht naar Alkmaar gekropen zijn, want er zat ruim 7 weken tussen.
Het werkt dus wel.
Alleen, toen ik het hoorde, en probeerde te bestellen, kreeg ik de melding "is al per post verzonden".
De postbode zal dan op zijn knieen van Utrecht naar Alkmaar gekropen zijn, want er zat ruim 7 weken tussen.