LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GVB besodemieteren de boel

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
d333ch

GVB besodemieteren de boel

Ongelezen bericht door d333ch »

Hoi,

Ik ben Frank uit Amsteram.

Dit is de zoveelste keer dat dit gebeurt. Ik ben vandaag op tram 10 gestapt in amsterdam bij halte Rietlandpark en uitgestapt bij weteringscircuit. Ik vraag aan degene die mij het kaartje van 2.70 euro verkoopt of ik het kaartje kan gebruiken op de terugweg nadat ik heb uitgechecked.. Ja zegt ze als het maar binnen het uur is. Vervolgens stap ik 15 minuten later weer op weteringcircuit op de 10 naar de weg terug en natuurlijk lukte het weer niet om in te checken, zoals elke keer. Ik wordt vervolgens verzocht de tram verlaten. Heb ik met enige moeite gedaan. Vervolgens bel ik boos het GVB. Wordt ik gewoon opgehangen door een meneer.. omdat ik boos ben over dit voorval. Niet 1 keer maar 3 keer wordt de verbinding verbroken. Ik ben echt in alle staten.

Later op weesperplein iemand van het GVB aangesproken en die persoon zegt dat het een soort trukje is van het GVB. Als je je kaart er iets te lang voorhoud dan checked ie niet alleen uit maar ook gelijk weer in (maar blijkbaar zonder dan weer het groene lichtje te geven of een nieuwe BEEP toon) waardoor je dus in de problemen komt op het moment dat je overstapt. Allemaal voorbedachte raden en ik wordt gewoon uitgemaakt voor leugenaar in de tram en vervolgens 3 keer achter elkaar opgehangen door de GVB klantenservice omdat ik ook steeds dezelfde persoon aan de lijn kreeg.

Mijn god wat kan ik hier aggresief van worden. Je wordt gewoon geblokkeerd door een muur van medewerkers in lage functie die allemaal zeggen ja ik was het niet. Je moet je schamen als je voor het GVB werkt.

berndv

Re: GVB besodemieteren de boel

Ongelezen bericht door berndv »

d333ch schreef:
Mijn god wat kan ik hier aggresief van worden. Je wordt gewoon geblokkeerd door een muur van medewerkers in lage functie die allemaal zeggen ja ik was het niet. Je moet je schamen als je voor het GVB werkt.
heeft u de lage functie medewerker te woord gestaan zoals u zelf ook wenst te woord te worden gestaan? Of was u al agressief aan de telefoon? Als ik daar had gezeten had ik u dan ook opgehangen.

Verder is het vervelend wat er gebeurt is, gelukkig wordt ik niet zo snel agressief, sommige mensen kunnen zichzelf niet altijd even goed inhouden.

Hatertje

Re: GVB besodemieteren de boel

Ongelezen bericht door Hatertje »

U bent ervan op de hoogte dat het kaartje vanaf het erste moment van inchecken maar een uur geldig is?

Van het rietlandpark naar het weteringscircuit is nogal een eindje. Als u vervolgens nog even op het circuit bent geweest voordat u in de andere tram stapte, kan ik mij goed voorstellen dat het uur al was verstreken en het kaartje niet meer geldig was.

Verder kan ik me niet voorstellen dat het gvb zijn klanten op deze manier belazerd en al helemaal niet dat een medewerker dat vervolgens ook nog even gaat vertellen.

Gesloten