LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help! ik wordt van kastje naar de muur gestuurd!!

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
JSchweitzer

Help! ik wordt van kastje naar de muur gestuurd!!

Ongelezen bericht door JSchweitzer »

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem: Mijn busabonnement loopt volgende week af en omdat ik vanaf vandaag verplicht ben om met de chipkaart te reizen, zal ik dat daarop moeten zetten. Echter, ik word niet wijs waar ik in mijn omgeving dit kan regelen. Normaal ga ik naar de GWK op Haarlem NS station, maar die kunnen dit niet. Als ik de klantenservice van de ov-chipkaart bel, dan word ik eerst verzocht om op hun website via het netloket te bestllen, maar die is niet te vinden. Dan word ik doorverwezen naar de klantensevice van Connexxion , die mij op hun beurt weer terug sturen. Al dat heen en weer gebel gaat natuurlijk in de financiele papieren lopen, dus daar heb ik inmiddels al de hoop bij opgegeven....
Ik werk in Amstelveen en daar heb ik van een collega begrepen dat op station Zuid/WTC ik dit wel kan regelen, maar ten eerste is dit geen logische route voor mij en ten tweede gaat eigenlijk iedereen daarheen met als gevolg lange wachtrijen.
Ik was een optimist als het om dit systeem gaat, maar dat optimisme is ook als sneeuw voor de zon verdwenen....

malaga

Re: Help! ik wordt van kastje naar de muur gestuurd!!

Ongelezen bericht door malaga »

En wat kunnen wij nu doen?

citaat:
Ik werk in Amstelveen en daar heb ik van een collega begrepen dat op station Zuid/WTC ik dit wel kan regelen, maar ten eerste is dit geen logische route voor mij en ten tweede gaat eigenlijk iedereen daarheen met als gevolg lange wachtrijen.
citaat einde:

Als dit nu een alternatief is, dan zou je in de zure appel moeten bijten, en in de rij gaan staan!
Helaas is Amstelveen te ver voor mij, anders zou ik het voor jou doen!

Gesloten