Mijn anonieme OV Chipkaart was defect dus ik een formulier ingevuld zodat ik mijn geld terug kon krijgen wat er nog op stond. Dit formulier ontving ik van een e-mail medewerker van de OV Chipkaart. Blijkt achteraf dat het een verkeerd formulier was. Nog tig mailtjes gestuurd maar kreeg alleen standaard antwoorden die geen betrekking hadden op hetgeen ik vroeg.
Na weken krijg ik ineens een brief dat er een paar euro terug gestort zou worden. Geen idee hoe men aan dat bedrag kwam want er stonden een paar tientjes op. Weer gebeld: na tig minuten in de wacht eindelijk iemand aan de lijn die met vanalles bezig is (geen idee wat) maar uiteindelijk zou ik terug gebeld worden. Nooit meer wat van gehoord.
Ik een klachtenbrief per post gestuurd met de melding dat ik naar de Ombudsman voor het OV bedrijf stap als ik niet gewoon fatsoenlijk antwoord krijg: ook niets meer op gehoord.
Komt nog bij dat ik een persoonlijke OV Chipkaart heb aangevraagd en telkens komen ze niet aan volgens hen. Ik heb al tig pasfoto's en aanvragen opgestuurd en begin het beu te worden.
Hoe kan ik in contact komen met iemand die mij gewoon als klant wil accepteren en mij een persoonlijke OV Chipkaart wil verschaffen en die mij gewoon mijn reissaldo terugstort?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe door te dringen bij OV Chipkaart??
Re: Hoe door te dringen bij OV Chipkaart??
Wat een vervelend gedoe weer. Heb je je vraag toevallig al op het Rover-forum gesteld? Daar zitten de specialisten op dit gebied!
Succes!
Succes!