LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe ik mijn studenten ov stop?
Hoe ik mijn studenten ov stop?
Ik verhuis over een maand van Nederland naar België. Daardoor zal ik geen opleiding kunnen afmaken in Nederland. Dus nu vraag ik me af wat ik moet doen met mijn studenten ov. Zover ik weet moet ik het stop zetten en het terug betalen. Maar hoe werkt dat allemaal? En hoe veel zal ik terug moeten betalen? Ik heb de studenten ov gebruikt voor ongv. 9 maanden.
Re: Hoe ik mijn studenten ov stop?
Neem even contact op met DUO hoe de terugbetaling in zijn werk gaat.Kylevr schreef:Ik verhuis over een maand van Nederland naar België. Daardoor zal ik geen opleiding kunnen afmaken in Nederland. Dus nu vraag ik me af wat ik moet doen met mijn studenten ov. Zover ik weet moet ik het stop zetten en het terug betalen. Maar hoe werkt dat allemaal? En hoe veel zal ik terug moeten betalen? Ik heb de studenten ov gebruikt voor ongv. 9 maanden.
Het reisproduct moet je zelf stopzetten, hier kun je lezen hoe je dat kunt doen http://www.studentenreisproduct.nl/deta ... topzetten/