LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is pasfoto wel verplicht op persoonlijke ov-kaart?

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
More-ease

Is pasfoto wel verplicht op persoonlijke ov-kaart?

Ongelezen bericht door More-ease »

Bij het aanvragen van een persoonlijke ov-kaart staat dat je een pasfoto moet uploaden. Ook dient die aan een aantal voorwaarden te voldoen.

Ik kan echter nergens in de reisvoorwaarden terugvinden dat een pasfoto verplicht is.

Dit is relevant voor mij omdat mijn kaart is ingenomen wegens een niet gelijkende pasfoto. naam en geboortedatum was echter goed leesbaar. Dát staat wel in de voorwaarden.

eleven

Re: Is pasfoto wel verplicht op persoonlijke ov-kaart?

Ongelezen bericht door eleven »

More-ease schreef:Bij het aanvragen van een persoonlijke ov-kaart staat dat je een pasfoto moet uploaden. Ook dient die aan een aantal voorwaarden te voldoen.

Ik kan echter nergens in de reisvoorwaarden terugvinden dat een pasfoto verplicht is.

Dit is relevant voor mij omdat mijn kaart is ingenomen wegens een niet gelijkende pasfoto. naam en geboortedatum was echter goed leesbaar. Dát staat wel in de voorwaarden.
Het staat toch bij de bestelprocedure, anders is het niet meer personelijk en niemand kan controleren, of deze kaart ook van jou is..

Al hier navraag gedaan, waarom het zo is?
Trans Link Systems B.V.
Bezoek -en postadres:
Stationsplein 151-157
3818 LE Amersfoort
Contactformulier
(http://www.ovchipkaart.nl/contact/)
Klantenservice
OVchipkaart (0900-0980

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Er kunnen ook aanvullende voorwaarden van een vervoerder gelden voor een product op een persoonlijke OV chipkaart, dus dan zal je van ze allemaal de voorwaarden even door moeten spitten lijkt me? Ik zou even beginnen met de algemene voorwaarden van de NS, en dan artikel 6.2. Daar staat oa het eea in over pasfoto's etc.

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

More-ease schreef:Bij het aanvragen van een persoonlijke ov-kaart staat dat je een pasfoto moet uploaden. Ook dient die aan een aantal voorwaarden te voldoen.

Hoe kan u een niet gelijkende foto hebben ?
Zomaar ter info.

Gesloten