Bij het aanvragen van een persoonlijke ov-kaart staat dat je een pasfoto moet uploaden. Ook dient die aan een aantal voorwaarden te voldoen.
Ik kan echter nergens in de reisvoorwaarden terugvinden dat een pasfoto verplicht is.
Dit is relevant voor mij omdat mijn kaart is ingenomen wegens een niet gelijkende pasfoto. naam en geboortedatum was echter goed leesbaar. Dát staat wel in de voorwaarden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is pasfoto wel verplicht op persoonlijke ov-kaart?
Re: Is pasfoto wel verplicht op persoonlijke ov-kaart?
Het staat toch bij de bestelprocedure, anders is het niet meer personelijk en niemand kan controleren, of deze kaart ook van jou is..More-ease schreef:Bij het aanvragen van een persoonlijke ov-kaart staat dat je een pasfoto moet uploaden. Ook dient die aan een aantal voorwaarden te voldoen.
Ik kan echter nergens in de reisvoorwaarden terugvinden dat een pasfoto verplicht is.
Dit is relevant voor mij omdat mijn kaart is ingenomen wegens een niet gelijkende pasfoto. naam en geboortedatum was echter goed leesbaar. Dát staat wel in de voorwaarden.
Al hier navraag gedaan, waarom het zo is?
Trans Link Systems B.V.
Bezoek -en postadres:
Stationsplein 151-157
3818 LE Amersfoort
Contactformulier
(http://www.ovchipkaart.nl/contact/)
Klantenservice
OVchipkaart (0900-0980
Er kunnen ook aanvullende voorwaarden van een vervoerder gelden voor een product op een persoonlijke OV chipkaart, dus dan zal je van ze allemaal de voorwaarden even door moeten spitten lijkt me? Ik zou even beginnen met de algemene voorwaarden van de NS, en dan artikel 6.2. Daar staat oa het eea in over pasfoto's etc.
-
More-ease schreef:Bij het aanvragen van een persoonlijke ov-kaart staat dat je een pasfoto moet uploaden. Ook dient die aan een aantal voorwaarden te voldoen.
Hoe kan u een niet gelijkende foto hebben ?
Zomaar ter info.