LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Je Kunt Dit Niet Uitleggen.

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
DianaB

Je Kunt Dit Niet Uitleggen.

Ongelezen bericht door DianaB »

:cry: Dag, ik heb lang gewacht om iets te schrijven want het heeft toch geen zin en mijn enkele macht is onmacht! Op 28 April ben ik met Valys naar Capelle a/d Ijssel gegaan,nou,nou,Op de eerste plaats kwamen ze 1 uur te vroeg en nu even over de terugreis, zit er nog vol van,bah!!
Ik had een taxi besteld voor 12 uur en de manager van het hotel is mijn getuige en hij heeft 3 of 4x gebeld en uiteidekijk kwam er een busje uit
Zeeland! om 3 uur en toen moest ze nog iemand ophalen, heeele omweg dus conclusie, ik heb over een reis van 80 kilometer 5 uur! gedaan,grote ****,maar "men"zegt dat we dankbaar moeten zijn dat we nog kunnen reizen,alsof je erom gevraagd hebt om gehandicapt te worden! :x Kijken als er zoiets gebeurt met de een of andere hoge pief, nou die worden niet behandeld als vee hoor, kots, kots, :twisted:

NAK

Re: Je Kunt Dit Niet Uitleggen.

Ongelezen bericht door NAK »

Als je net zo onsamenhangend praat als dat je schrijft, kan ik me goed voorstellen dat er iets fout gegaan is.

mike98734

Ongelezen bericht door mike98734 »

de RTC wie rijd er niet mee !
tot 1 april 2007 werd valysvervoer uitgevoerd door de RMC/RTC in het rijnmond gebied,maar nu niet meer helaas voor de valys reizigers zoals ik connexion/ijsselsteden taxi is zwaar kl***

een

Ongelezen bericht door een »

Als je net zo onsamenhangend praat als dat je schrijft, kan ik me goed voorstellen dat er iets fout gegaan is.
Jaaa NAK, jij doet 't allemaal erg goed. Ik snap het verhaal en daar gaat het om. Ga nu niet miereneuken over taalgebruik, voegt niets toe aan deze topic (jaja, mijn reactie ook niet, ik weet 't)

stellabos

Ongelezen bericht door stellabos »

Mijn zoon is meervoudig zwaar gehandicapt, heeft nu connexion valys heeft overgenomen solo indicatie. En nog is het een ramp!!!!!!!!
Voorlaatste keer 3 uren moeten wachten voor een rit van een half uur, laatste keer 1 uur te laat aangekomen en 11/2 uur te laat opgehaald.
Heeft zware scoliose operatie ondergaan en mag niet lang achtereen in de rolstoel zitten.
Hij durft nu niet meer naar huis te komen, omdat hij zolang moet wachten, wordt ook nog boos benadert door chauffeurs omdat hij zo onrustig is in de taxi, als hij zolang moet wachten.

Ik bel nu alle taxicentrales nadat ik een rit geboekt heb, om te vragen of ze aub rekening hiermee willen houden.
Zo langzamerhand word ik helemaal wanhopig en voel je je zo machteloos, niemand doet er wat aan.

Ik heb nu contact gezocht met het Algemeen Dagblad, die willen het gaan behandelen.
Vul aub hier reacties in, dan kan ik het meenemen.

:cry:

Gemma33

Ongelezen bericht door Gemma33 »

@nak

Je opmerking getuigt niet van welwillendheid. DianaB doet goede moeite om het probleem te beschrijven. In steekzinnen, mag dat.
Bij jou lijkt de fout in de vooroordelen te zitten....

stellabos

Ongelezen bericht door stellabos »

Welwillend en vooroordelen, nee hoor inmiddels ben ik dat hoofdstuk allang voorbij, na alles wat ik meegemaakt heb.

Het systeem werkt niet, en dat bewijst het feit dat het niet 1 keer, maar iedere keer fout gaat sinds connexion het overgenomen heeft.

Misschien moet je een keertje bij me komen kijken, naar mijn zoon bijv. en naar de manier waarop hij en ik behandeld worden.

Ik zou graag willen dat het probleem opgelost kon worden en heb valys uitgebreid (al vier keer) geschreven en gevraagd of er konstruktief iets opgelost kon worden en dat ik meer dan bereid ben hieraan mee te werken en tijd in de steken.

Verder wat ik beschrijf benadert nog lang niet wat er de afgelopen twee jaar gebeurd is, maar alleen de incidenten van de laatste maand. Ik heb inmiddels als 4 excuus brieven en 2 bloemenbonnen gehad.

Misschien moet jij niet te snel een oordeel vellen.en ik vraag me zelfs af of jij bij connexion werkt?

Gemma33

Ongelezen bericht door Gemma33 »

Aan Stellabos.

Mijn vorige bericht was kritiek op de schrijver NAK.
Ik vond die mening naar DianaB heel onterecht en getuigen van een vooroordeel. Het sloeg dus niet op wat jij hebt geschreven, in tegendeel ! :)

Gesloten