LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kinderwagens in de bus.
Re: kinderwagens in de bus.
Waar moeten ze hem dan laten?
Moeten ze de wagen in hun nek gaan leggen ofzo?
gossie , wat voor een onderwerp is dit zeg ; laat mensen toch eens in hun waarde . ik lees hier alleen maar dat er op mekaar gevit wordt. eerst aan de mevrouw met haar volwassen kinderen en haar onuitgesproken mening; hoe weet u nou dat de andere jongedame een nare toon aangeslagen heeft tegen de buschauffeur ? bent u soms helderziend ? misschien heeft ze er wel bij gelachen toen ze dat zei . en aan de jongedame ; dat jij niet wil helpen als je dat niet kunt is jouw zaak. maar laten we eerlijk zijn ; waarom zouden vrouwen met een kinderwagen de bus niet inmogen ? dit is toch een vrij land of niet? er is al genoeg onmin op deze wereld . dus maak het jezelf gemakkelijk in plaats van overal zo moeilijk over te doen.
ooit was het eens zo dat als iemand hielp met een kinderwage o,i,d dat een tweede ook te hulp schoot ,tegenwoordig zie je dat niet meer ,men denkt aan zichzelf men zou gek zijn om een ander te helpen het denkt:zouden ze mij ook helpen ,vast niet dus help ik ook niet dat is toch gewoon kinderachtig het slaat nergens op maar dat is tegenwoordig de mentaliteit en je kan er niet veel aan doen.
treurig gewoon.
treurig gewoon.
Je kiest er voor om met een kinderwagen de bus/trein te nemen, dan weet ook wat de consequenties zijn. Het is gewoon vervelend voor de mensen die 10 minuten in het gangpad moeten staan of meer totdat je die k-wagen inklapt of ergens ophangt.
Het is niet zo dat anderen maar weer rekening moeten houden met je keuzes, maar probeer eens ZELF rekening te houden met andere mensen die door jouw kinderwagen vertraging lopen of moeten staan en dat eeuwige gezeik.
Het is niet zo dat anderen maar weer rekening moeten houden met je keuzes, maar probeer eens ZELF rekening te houden met andere mensen die door jouw kinderwagen vertraging lopen of moeten staan en dat eeuwige gezeik.
Inklappen en onder de stoel leggen, in het bagagerek of gewoon rechtop zetten.Waar moeten ze hem dan laten?
Gewoon nadenken kan geen kwaad hoor!!
ja hoor en wanneer mevrouw dan met haar kindje en de wagen weer uit wil stappen klagen die zelfde mensen weer dat het te lang duurt voordat mevrouw uitgestapt is en zij daardoor een minuutje later aankomen op plaats van bestemming dan gepland.
Het zijn altijd dezelfde mensen die op anderre lopen te zeuren, maar die ook het hardst lopen te zeuren wanneer zij hulp nodig hebben en die dan niet krijgen.
Zoals eerder gezegd, de verdraagzaamheid is weer ver te zoeken.
Het zijn altijd dezelfde mensen die op anderre lopen te zeuren, maar die ook het hardst lopen te zeuren wanneer zij hulp nodig hebben en die dan niet krijgen.
Zoals eerder gezegd, de verdraagzaamheid is weer ver te zoeken.
Vanmorgen in de bus achter iemand gezeten die zich waarschijnlijk de laatste dagen niet heeft gewassen. Ik vind dat deze mensen ook niet in de bus mogen omdat die lucht in mijn pak gaat zitten.
Heb je toch nog een gratis luchtje te pakken,en kan jij het weer doorgeven !!
9 Van de 10 keer weet je wanneer je op de plaats van bestemming aankomt. Dus kan je daarvoor al aanstalten maken om uit te stappen. In de bus wat lastig, maar in de trein kan dat wel!!ja hoor en wanneer mevrouw dan met haar kindje en de wagen weer uit wil stappen klagen die zelfde mensen weer dat het te lang duurt voordat mevrouw uitgestapt is en zij daardoor een minuutje later aankomen op plaats van bestemming dan gepland.
Niet met een klein kindje op je arm en een (ingeklapte) kinderwagen.
Zeker niet wanneer iedereen te beroerd is om een helpende hand uit te steken.
Zeker niet wanneer iedereen te beroerd is om een helpende hand uit te steken.
Toch typisch dat de ene het wel kan en de andere niet. Bij wie zou dan het probleem liggen?
En wat dacht je van een draagzak? Dat is een perfecte oplossing lijkt mij, want dan heb je beide handen vrij.
En wat dacht je van een draagzak? Dat is een perfecte oplossing lijkt mij, want dan heb je beide handen vrij.
Dus jij wilt nu voor een ander gaan bepalen hoe zij hun kind vervoeren?
Hoop voor de hele mensheid dat jij nooit kinderen zal krijgen.
Hoop voor de hele mensheid dat jij nooit kinderen zal krijgen.
Staat dat er? Nee dus!!
Maar als mensen zelf geen alternatief willen bedenken voor de kinderwagen, dan moeten ze ook niet zeuren als ze geen plek hebben voor de kinderwagen of als mensen niet helpen.
Ik heb een alternatief voor mijn zware weekendtas gevonden, een klein koffertje met wieltjes. Scheelt een hoop sjouwen.
Maar als mensen zelf geen alternatief willen bedenken voor de kinderwagen, dan moeten ze ook niet zeuren als ze geen plek hebben voor de kinderwagen of als mensen niet helpen.
Ik heb een alternatief voor mijn zware weekendtas gevonden, een klein koffertje met wieltjes. Scheelt een hoop sjouwen.
Daar moet je mee uitkijken om niet tegen andermans benen en enkels te stoten Want je eb er geen zicht op,omdat je die achter je moet trekken en je niet ogen in je achterhoofd hebt.Uitkijken ermee want de ruimte is klein van de bus en zeker bij drukte.!!!!!!
Lijkt me dat dit hier ook van toepassing is....Geplaatst op 04 Apr 2005 16:05 door Tros Radar
--------------------------------------------------------------------------------
Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.
TROS Radar Internetredactie
Het is geen kwestie meer van je mening geven, maar de ander de "les lezen" omdat die ander een andere mening heeft.
Maak je druk om ergere dingen en laat iedereen in z'n waarde zou ik zeggen, dan kunnen veel onderwerpen hier gesloten worden.