LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leuk zo'n bus..

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
filiaal[1071]

Leuk zo'n bus..

Ongelezen bericht door filiaal[1071] »

Sinds enige dagen ben ik student.. en omdat ik afhankelijk ben van de bus liep ik me vandaag toch flink te ergeren! Want een buschauffeur stond in discussie met een gast en hierdoor kwam ik (en een hoop klasgenoten veel te laat). Laat hem zijn persoonlijke vetes buiten werktijd uitvechten, zodat jongeren op tijd kunnen komen...

Daarnaast was dit een kleine bus op een drukke lijn, dat was nog wel het irritantste, rij dan door! Het was echt te vol zo!

resp00126133

Re: Leuk zo'n bus..

Ongelezen bericht door resp00126133 »

Welkom in de wereld van het Openbaar Vervoer. Ik zou me er vooral niet te druk over maken over dit soort dingen, het zal namelijk niet bij dit voorval blijven. En om je er nou iedere keer druk over te maken is niet goed voor je gezondheid.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Je moet je pas druk maken als je bij Megapool, It's o.i.d. werkt (of heb gewerkt)...., nietwaar filiaal[1071]??? :shock: :shock:

filiaal[1071]

En wat wil bovenstaande gast daarmee zeggen??

Gast

Geplaatst op 19 Sep 2004 16:09 door filiaal[1071]

--------------------------------------------------------------------------------

En wat wil bovenstaande gast daarmee zeggen??
Precies zoals het daar staat. Jij weet wel waar het over gaat. Vraag is dus overbodig.

filiaal[1071]

Hier word dus gezegd dat ik bij megapool heb gewerkt? Nou ja zeg.. sommige mensen op dit forum hebben echt geen leven, en gaan dan anderen maar uitkafferen... kansloos

Gast

gaan dan anderen maar uitkafferen... kansloos

tja, dat is nou het forum van Trosradar.
normaal discussiëren kun je hier niet, kennelijk zijn er mensen aanwezig die erop kikken een ander aan te vallen.
de Tros kan beter dit forum opdoeken.

Gesloten