Op eindhoven station is het niet meer mogelijk om zonder ns-persoon gebruik te maken van de lift. Hiervoor moet een service medewerker komen om de lift te bedienen! Houdt hier dus rekening mee met je overstap tijd naar de bus of je moet van te voren reserveren! Echt belachelijk!
loop je ook tegen dit soort dingen aan, dien dan ook een klacht in bij de Ns!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Liften op station niet altijd meer toegankelijk voor klante
Re: Liften op station niet altijd meer toegankelijk voor klante
Die klachten gaan bij de ns rechtstreeks de prullenbak in. Of ze begrijpen de klacht niet en krijg je een dagkaart toegestuurd.
Misschien nog de hoop dat als meer mensen het doen! dat ze dan misschien wakker worden!
heb net gebeld met ns, en kreeg de mededeling dat ze het naar de juiste afdeling zou sturen! haar gezegd dat ik mij twijfel dat er dan ook iets gebeurd en gezegd dat ik reactie hier op wil! Ik anders naar Radar, kassa stap en of twitter zodat het bekend wordt!
ben benieuwd!
heb net gebeld met ns, en kreeg de mededeling dat ze het naar de juiste afdeling zou sturen! haar gezegd dat ik mij twijfel dat er dan ook iets gebeurd en gezegd dat ik reactie hier op wil! Ik anders naar Radar, kassa stap en of twitter zodat het bekend wordt!
ben benieuwd!
Ik vind dit ook irritant
want ik moet gebruik maken van liften want ik zit in een rolstoel
en ga soms op me krukken met de trein dan ben ik zelfstandig,
maar zoals in Rotterdam en vooral in Belgie moet je personeel vragen om de liften te bedienen.
Ik zal een voorbeeld geven ik moet wel is in Belgie zijn om te figureren en dan moet ik er in Mechelen uit maar die liften mag ik niet bedienen dus moet ik zorgen voor hulp dus dat betekent als ze er niet staan of ze komen te laat dat je dan wel te laat ben op de set. dus dat is wel een nadeel.
want ik moet gebruik maken van liften want ik zit in een rolstoel
en ga soms op me krukken met de trein dan ben ik zelfstandig,
maar zoals in Rotterdam en vooral in Belgie moet je personeel vragen om de liften te bedienen.
Ik zal een voorbeeld geven ik moet wel is in Belgie zijn om te figureren en dan moet ik er in Mechelen uit maar die liften mag ik niet bedienen dus moet ik zorgen voor hulp dus dat betekent als ze er niet staan of ze komen te laat dat je dan wel te laat ben op de set. dus dat is wel een nadeel.