Mijn echtgenote en ondergetekende moesten een nieuwe ov kaart hebben i.v.m. de verloop datum.
Bij mijn vrouw is toen een verkeerde geb.dat. ingevuld door het ov bedrijf,toen is het begonnen,mijn kaart klopte niet en van mijn vrouw ook niet.
Ik heb toen wel een keer of 15 gebeld a`10 ct p/min.
Klacht ingedient, bij de ov , bij de R E T gemeld (konden ook niets doen)
Ik heb nog gevraagd om een leidinggevende, geen reactie.
De kaart van ondergetekende is in orde gekomen.
Maar op de oude kaart van mijn vrouw stond nog ongeveer 15 euro.
Dit bedrag is nog steeds niet overgemaakt naar mijn giro rekening.
Het automatisch online opwaarderen en het aanvragen gaat ook niet,want dan komt er op site kaarthouder en rekeninghouder zijn niet de zelfde persoon.
Zo is het sinds 25 nov.2010 nog steeds niet inorde,wat moet ik hier mee.
M.Vr. Gr. W.l.van Doorn
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe ov kaart
Re: Nieuwe ov kaart
Bij ieder RET-service punt kun je het saldo van een oude kaart laten overzetten naar een nieuwe kaart. Blijven wacht levert waarschijnlijk niet op in het geval van OV-chipkaartenMaar op de oude kaart van mijn vrouw stond nog ongeveer 15 euro.
Dit bedrag is nog steeds niet overgemaakt naar mijn giro rekening.