met mijn moeder heb ik altijd tot volle tevredenheid met Valys gereisd,
nota.s klopten altijd en werden vlot door mij voldaan.
Afgelopen februari 2014 (!) heb ik 7 ritten gemaakt ad € 5 per rit...peanuts dus...echter ze hebben bij
6 ritten zomaar € 3 per rit extra gefactureerd wegens en nu komt het: te laat boeken.
Ik boek altijd ruim van te voren ivm de gezondheids situatie van mijn moeder , dat is 100 % zeker.
Uiteraard heb ik direct geageerd , via de mail en via de telefoon met het verzoek dit goed uit te zoeken , nooit enige reactie gekregen , noch bevestiging van de mails.
In maart heb ik nog gereisd met mijn moeder , keurige factuur en toen ook gelijk betaald, daarna waren mijn kilometers op en heb dus sinds maart niet meer gereisd met Valys.
Ik wist dat ik de ritten van februari uiteraard nog moest betalen , maar ik heb er ook niet echt meer aan gedacht.
Vandaag kreeg ik een herinnering van jawel die 7 ritten , dus €35 + € 18 = 6× €3 wegens te laat boeken, met het verzoek binnen 3 weken te betalen anders wordt mijn pas geblokkeerd en wordt er een incassoprocedure opgestart.
Helaas heb ik mijn eerdere mails niet meer , ben nogal opruimerig
![Very Happy :D](./../images/smilies/icon_biggrin.gif)
Het is " maar " 18 euro , maar toch.....het is niet terecht!
Heel vervelend , ik heb nooit met incasso.s ed te maken , maar het draait uit , vrees ik , op hun woord tegen het mijne...
Vandaag heb ik weer mail gestuurd , uiteraard bewaar ik deze wel en ook geschreven dat ik dit op het forum van Radar zou plaatsen.
Maar betalen en laten zitten of " de strijd " aangaan?