De NS maakt het nu wel heel erg bont. Ik heb van mijn werk een NS business card en moet deze elk jaar verlengen. Ik moet hiervoor inloggen bij NS zakelijk. Dit jaar lukt dat niet meer omdat ik toestemming moet geven voor het delen van mijn gegevens! Zie foutmelding hieronder.
U heeft geen toestemming gegeven om uw NS-Business Cardgegevens te delen met onze partners voor het gebruik van deur-tot-deurdiensten. Zonder deze toestemming kunt u verder geen gebruikmaken van Mijn NS Zakelijk en onze deur-tot-deurdiensten.
Ik las dit en dacht echt "Dit kan toch echt niet waar zijn!". Volgens mij zitten er echt mensen bij de NS die alleen maar denken "hoe kunnen wij ons imago nog slechter maken".
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NS business card - Verplicht gegevens delen
Re: NS business card - Verplicht gegevens delen
Volgens mij niet...je krijgt alleen het boekje "Spoor', vol met aanbiedingen, verder niks.Volgens mij
Wat heeft je werkgever geregeld met de NS?
Het zijn eigenlijk de gegevens van je werkgever en niet die van jouw, maar dat is een bijzaak.john8472 schreef:De NS maakt het nu wel heel erg bont. Ik heb van mijn werk een NS business card en moet deze elk jaar verlengen. Ik moet hiervoor inloggen bij NS zakelijk. Dit jaar lukt dat niet meer omdat ik toestemming moet geven voor het delen van mijn gegevens!
Is het geen optie op in te loggen, toestemming te geven, kaart verlengen en vervolgens de toestemming weer in te trekken?
Dit moet je opnemen met je werkgever, die heeft beslist dat jij die kaart nodig hebt, mogelijk mét die deur tot deur diensten.john8472 schreef:De NS maakt het nu wel heel erg bont. Ik heb van mijn werk een NS business card en moet deze elk jaar verlengen. Ik moet hiervoor inloggen bij NS zakelijk. Dit jaar lukt dat niet meer omdat ik toestemming moet geven voor het delen van mijn gegevens! Zie foutmelding hieronder.
U heeft geen toestemming gegeven om uw NS-Business Cardgegevens te delen met onze partners voor het gebruik van deur-tot-deurdiensten. Zonder deze toestemming kunt u verder geen gebruikmaken van Mijn NS Zakelijk en onze deur-tot-deurdiensten.
Ik las dit en dacht echt "Dit kan toch echt niet waar zijn!". Volgens mij zitten er echt mensen bij de NS die alleen maar denken "hoe kunnen wij ons imago nog slechter maken".