LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NS komt beloften niet na en reageert niet op brieven.
NS komt beloften niet na en reageert niet op brieven.
De NS hebben me per schrijven toegezegd dat ik een restitutie zou krijgen in verband met een 'upgrading'van mijn voordeelurenkaart naar een jaarkaart; en een vergoeding ivm stakingen. Beide bedragen totaliserend ronde de fl. 66,00 staan nog steeds niet, na ruim 3 maanden, op mijn rekening. Brieven hierover worden niet beantwoord!
Re: NS komt beloften niet na en reageert niet op brieven.
nou belachelijk de ns!!!
sowieso met vaak vertraging, teweinig treintostellen..etc etc, is reizen met ns geen pretje....
laatst liep ik ook tegen iets belachelijks op: mijn porto was ik verloren, inclusief maandkaart ter waarde van 220 euro..ik had echter wel een kopie van de stamkaart en een betaalbewijs , een bonnetje van de pinactie en een bankafschrift. maar de ns kon niets doen, omdat de stamkaart niet geregistreerd staat! Belachelijk
ik verbaas me dat er zo weinig berichten over de ns hier geplaatst zijn....belachelijk!!!!!
sowieso met vaak vertraging, teweinig treintostellen..etc etc, is reizen met ns geen pretje....
laatst liep ik ook tegen iets belachelijks op: mijn porto was ik verloren, inclusief maandkaart ter waarde van 220 euro..ik had echter wel een kopie van de stamkaart en een betaalbewijs , een bonnetje van de pinactie en een bankafschrift. maar de ns kon niets doen, omdat de stamkaart niet geregistreerd staat! Belachelijk
ik verbaas me dat er zo weinig berichten over de ns hier geplaatst zijn....belachelijk!!!!!
Ik was in het bezit van een dalurenkaart die geldig is tot begin sept.2002 Toen ik een auto had aangeschaft wou ik de kaart opzeggen (begin maart 2002) en om dit niet te vergeten deed ik dit zo snel mogelijk, anders vergeet ik het en zit ik nog een jaar aan de dalurenkaart vast, dus ik schrijf een brief en een maand later krijg ik een brief terug van de NS dat ik de kaart binnen een week moet opsturen 'anders kunnen ze het contract niet als beeindigd beschouwen'.
Ik heb de kaart maar opgestuurt om van het contract af te komen. En toen ik belde of ik het resterende geld terug kreeg, kreeg ik van de dame aan de andere kant van de lijn te horen: "de NS doet niet aan restitutie"
Toen ik vroeg of ik nog ergens anders heen kon bellen zie de vriendelijke dame weer: "de NS doet niet aan restitutie"
En daar kon ik het mee doen, dus mijn vraag aan radar is of u een idee heeft of ik de reserende 5 maanden nog terug kan krijgen en of de NS dit zomaar kan doen.
vriendelijke groeten Rene Terpstra.
Ik heb de kaart maar opgestuurt om van het contract af te komen. En toen ik belde of ik het resterende geld terug kreeg, kreeg ik van de dame aan de andere kant van de lijn te horen: "de NS doet niet aan restitutie"
Toen ik vroeg of ik nog ergens anders heen kon bellen zie de vriendelijke dame weer: "de NS doet niet aan restitutie"
En daar kon ik het mee doen, dus mijn vraag aan radar is of u een idee heeft of ik de reserende 5 maanden nog terug kan krijgen en of de NS dit zomaar kan doen.
vriendelijke groeten Rene Terpstra.
De trein staat al op het perron, ik koop heel erg snel een kaartje met mijn chipknip in zo'n nieuw apparaat van de NS. Helaas druk ik wat te snel en krijg ik 4 kaartjes voor in mijn eentje. Toch in de trein gesprongen en naar de conducteur. Deze kon niets voor mij doen om voor 3 kaartjes het geld turug te krijgen. De conducteur adviseerde om de kaartjes op te sturen naar de klantenservice met een briefje erbij over het voorval. Binnen 3 weken kreeg ik positief bericht terug en het geld was op mijn rekening terug gestort. Het kan dus wel!