Vandaag kreeg ik (weer) een mail van de NS met hun nieuwe abonnementen, die zij graag al aan de man willen brengen voor 1 januari, daarbij naar het lijkt flinke kortingen aanbiedend als men ze voor 1 januari 2012 koopt.
Omdat mijn 60+kaart nog meer dan een half jaar geldig is, had ik niet eerder aandacht geschonken aan de brij van nieuwe abonnementen en daarbij behorende regels met verwarrend veel uitzonderingen. Het komt allemaal zeer chaotisch op mij over.
Begrijp ik het nou goed, dat het abonnement dat het dichtst bij het huidige
60+ abonnement aanschurkt meer dan 100% duurder is geworden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NS nieuwe abonnementen
Re: NS nieuwe abonnementen
Jep, net als bij telefoon, energie en nu ook de NS de prijs lekker vaag. Nog even en je kan ook bij de NS de prijs 2, 3 of 5 jaar vastzetten tegen een vergoeding natuurlijk.
-
Hij is goed.evdbeek99 schreef:Jep, net als bij telefoon, energie en nu ook de NS de prijs lekker vaag. Nog even en je kan ook bij de NS de prijs 2, 3 of 5 jaar vastzetten tegen een vergoeding natuurlijk.
http://www.ns.nl/reizigers/producten/pr ... abonnement
Het Voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar. Bent u al in het bezit van een Voordeelurenabonnement dan kunt u deze nog wel blijven verlengen
ik neem aan dat het 60+ abonnenement hier ook onder valt. maar ik zou voor de zekerheid contact op nemen met de NS.
Het Voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar. Bent u al in het bezit van een Voordeelurenabonnement dan kunt u deze nog wel blijven verlengen
ik neem aan dat het 60+ abonnenement hier ook onder valt. maar ik zou voor de zekerheid contact op nemen met de NS.
Inderdaad, ik zie nu, na al het geweld van de nieuwe abonnementenbrij te zijn doorgeworsteld in de email staan:
U kunt natuurlijk gewoon blijven reizen met uw Voordeelurenabonnement
Dat had ik eerder niet gezien, zo dwingerig komt de NS mail op mij over om een nieuw abonnement te nemen.
Wat zijn die dingen duur geworden, niet 100% duurder dan een vergelijkbaar oud abonnement,wat ik eerst dacht, maar nog vele malen meer. Van de gekke, zo jaag je de mensen uit de trein! Ik ben een fervent OV reiziger, heb geen auto meer. Dit is toch echt, ook financieel gezien, niet leuk meer.
En dan de soorten kaarten met al hun uitzonderingen, dat moet toch tot heftige discussies met de controleur in de treinen gaan leiden
Op de NS site staat: Het Voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar. Bent u al in het bezit van een Voordeelurenabonnement dan kunt u deze nog wel blijven verlengen. Het lijkt er nmm op dat dat betekent:u kunt het nog blijven gebruiken tot de vervaldatum van uw abonnement.
Anders kan ik de, in mijn ogen agressieve, dwingelandij van de NS om mij een ander abonnement te laten aanschaffen niet verklaren.
U kunt natuurlijk gewoon blijven reizen met uw Voordeelurenabonnement
Dat had ik eerder niet gezien, zo dwingerig komt de NS mail op mij over om een nieuw abonnement te nemen.
Wat zijn die dingen duur geworden, niet 100% duurder dan een vergelijkbaar oud abonnement,wat ik eerst dacht, maar nog vele malen meer. Van de gekke, zo jaag je de mensen uit de trein! Ik ben een fervent OV reiziger, heb geen auto meer. Dit is toch echt, ook financieel gezien, niet leuk meer.
En dan de soorten kaarten met al hun uitzonderingen, dat moet toch tot heftige discussies met de controleur in de treinen gaan leiden
Op de NS site staat: Het Voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar. Bent u al in het bezit van een Voordeelurenabonnement dan kunt u deze nog wel blijven verlengen. Het lijkt er nmm op dat dat betekent:u kunt het nog blijven gebruiken tot de vervaldatum van uw abonnement.
Anders kan ik de, in mijn ogen agressieve, dwingelandij van de NS om mij een ander abonnement te laten aanschaffen niet verklaren.