LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NS Parkeerkorting voor vaste klanten....

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
boebele

NS Parkeerkorting voor vaste klanten....

Ongelezen bericht door boebele »

Ik heb een NS Voordeelurenkaart en reis dus regelmatig met de trein. Sinds kort heb ik ook een auto. Nou las ik op de site van de NS dat treinreizigers korting kunnen krijgen op parkeren achter de NS-stations (de zogenaamde Q-parken). Dit is voor abonnement- en voordeelurenkaarthouders 70%, voor mensen met een gewoon treinkaartje 40%. Je gaat dan naar loket en laat je voordeelurenkaart zien, waarna je een kortingskaartje krijgt dat je in de parkeerautomaat moet stoppen.
Ik heb hier een paar keer gebruik van gemaakt, maar tot mijn verbazing waren de kortingkaartjes toen ineens op. Ik kon alleen nog maar gebruik maken van de 40% korting. De ene medewerkster wist me te vertellen dat de kaartjes voor vaste treinreizigers niet meer gemaakt worden, terwijl de andere weer zei dat ze op waren en in bestelling waren.

Ondertussen adverteert de NS nog steeds met de 70% korting voor vaste treinreizigers en dit staat ook nog steeds op de site, terwijl die kaartjes al bijna een half jaar niet meer uitgegeven worden. Misleiding in mijn ogen....

karr-2

Re: NS Parkeerkorting voor vaste klanten....

Ongelezen bericht door karr-2 »

Of de kaartjes zijn gewoon op... Heb je de NS al gebeld en gevraagd om een reactie?

boebele

Ongelezen bericht door boebele »

Als ze al een half jaar op zijn, dan klopt er iets niet...
Ik ben wel benieuwd wat de NS erop te zeggen heeft, ik zal ze binnenkort eens een brief sturen.

Bailey

Ongelezen bericht door Bailey »

Daar krijg je toch geen antwoord op. Heb ik ook eens gedaan, via de post en met de fax. Kreeg een ontvangstbevestiging waar ik om gevraagd had. Na 3 maanden nog geen antwoord, ik maar weer eens bellen. Eeuuhh...ze waren mijn brief kwijt of ik hem nog eens op wilde sturen. Daarna nooit meer een reactie ontvangen.

Gesloten