Opeens heb ik ook dat gevoel,
Ik wil weg bij de NS
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NS van de rails....!!
Re: NS van de rails....!!
ja. ik ook maar ja drie jaar zo'n kaart zit je aan vast. Ik was berooft van mijn tas en heb brieven gestuurd nieuwe kaart aangevraagd nooit iets van gehoord. weg 40% korting voor 6 maanden toch het grootste deel van het jaar. oplichters
Ik gebruik regelmatig de trein en merk dat erg veel ellende wordt veroorzaakt door de reiziger zelf.!!
Een tas of ander dood materiaal zonder kaartje hoeft geen plaats van een betalende passagier in te nemen, ook geen overgroote vakantie-(emigratie grootte) koffers. Dat de NS problemen heeft is een feit,dat ze problemen hebben met het teidig brengen van passagiers ook (misschien last van onkundige planners bij de NS). Dat ik genoodzaakt ben om de trein te nemen is omdat het aan de ene kant gemakkelijk is (ik kan tedens de reis slapen) aan de andere kant wordt het 100 % vergoed door de werkgever, dus ik ga vrijwillig in de file zitten en op de terug-weg vaak staan (Twee uur lang!)
Maar weg bij de NS?? Neen, alles beter dan bij al die links rijdende watjes op de autowegen, blijkbaar rijden die ook op rails, ze kunnen niet wisselen naar een leeg spoor aan de rechter-kant, het geeft toch minder stress.
Een tas of ander dood materiaal zonder kaartje hoeft geen plaats van een betalende passagier in te nemen, ook geen overgroote vakantie-(emigratie grootte) koffers. Dat de NS problemen heeft is een feit,dat ze problemen hebben met het teidig brengen van passagiers ook (misschien last van onkundige planners bij de NS). Dat ik genoodzaakt ben om de trein te nemen is omdat het aan de ene kant gemakkelijk is (ik kan tedens de reis slapen) aan de andere kant wordt het 100 % vergoed door de werkgever, dus ik ga vrijwillig in de file zitten en op de terug-weg vaak staan (Twee uur lang!)
Maar weg bij de NS?? Neen, alles beter dan bij al die links rijdende watjes op de autowegen, blijkbaar rijden die ook op rails, ze kunnen niet wisselen naar een leeg spoor aan de rechter-kant, het geeft toch minder stress.
Iedereen die klaagt over de NS: Ga eens elke dag in de spits heen en weer met lijn 51 (tram) in Amsterdam! Dat is pas ellende!
wie kent er een nog slechtere lijn?
wie kent er een nog slechtere lijn?
Olijfje: Zo'n kaart is een zogehete waardepapier. Als je je rijbewijs of paspoort kwijtraakt moet je er ook voor dokken. Gewoon beter op je spullen letten.