LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
De kaartautomaat op station Heerhugowaard kon een nieuwe OV kaart niet activeren. Er was wel een NS medewerker die het ook tevergeefs probeerde. Resultaat: trein gemist (tevens aansluiting vervolg reis). Toen moest er dus een duurder kaartje worden gekocht met contant geld. De reiziger was een toerist die geen geschikte pinpas had. Hij had het niet gepast, maar de winkel op het station weigerde het te wisselen: lekker klant-vriendelijk die winkels op NS stations!!! Reiziger in de stress om de volgende trein te kunnen halen.
Hieraan verdient de NS dus! Het kaartje was duurder en de winkels kunnen goedkoper draaien door geen normale service aan NS reizigers te bieden.
Een e-mail klacht hierover indienen bij de NS lijkt ook al niet te lukken. Dat kan blijkbaar alleen telefonisch.
Bedankt NS voor jullie K-service!!! En daaraan te verdienen!!!
Hieraan verdient de NS dus! Het kaartje was duurder en de winkels kunnen goedkoper draaien door geen normale service aan NS reizigers te bieden.
Een e-mail klacht hierover indienen bij de NS lijkt ook al niet te lukken. Dat kan blijkbaar alleen telefonisch.
Bedankt NS voor jullie K-service!!! En daaraan te verdienen!!!
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
Het kan dus welEen e-mail klacht hierover indienen bij de NS lijkt ook al niet te lukken. Dat kan blijkbaar alleen telefonisch
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
Wat hebben die winkels met de NS te maken? Dat ze toevallig op een NS station zitten, maakt niet dat ze ineens de sores van de NS of diens reiziger op moeten lossen.
Ik ga toch ook niet klagen bij de verhuurder van het pand waar de Albert Heijn zit als ik een pak zure melk heb gekocht?
Ik ga toch ook niet klagen bij de verhuurder van het pand waar de Albert Heijn zit als ik een pak zure melk heb gekocht?
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
Oblomova schreef:De kaartautomaat op station Heerhugowaard kon een nieuwe OV kaart niet activeren. Er was wel een NS medewerker die het ook tevergeefs probeerde. Resultaat: trein gemist (tevens aansluiting vervolg reis). Toen moest er dus een duurder kaartje worden gekocht met contant geld. De reiziger was een toerist die geen geschikte pinpas had. Hij had het niet gepast, maar de winkel op het station weigerde het te wisselen: lekker klant-vriendelijk die winkels op NS stations!!! Reiziger in de stress om de volgende trein te kunnen halen.
Hieraan verdient de NS dus! Het kaartje was duurder en de winkels kunnen goedkoper draaien door geen normale service aan NS reizigers te bieden.
Een e-mail klacht hierover indienen bij de NS lijkt ook al niet te lukken. Dat kan blijkbaar alleen telefonisch.
Bedankt NS voor jullie K-service!!! En daaraan te verdienen!!!
Bij een kaartautomaat kan je aleen een klaarstaand product, welke eerder is aangevraagd laden op de OV chipkaart.
Als je dat niet juist doet, plaatst de automaat het product ook niet.
En hoeveel was de reis dan duurder ? Denk zomaar 1 (één) euro. De toeslag voor het kartonnen OV-chipkaartje.
Je kan het NS toch moeilijk aanrekenen dat een toerist een niet juiste betaalkaart bezit.
Je kan het NS toch moeilijk aanrekenen dat een winkeltje niet wil wisselen.
En kreten als K-service ben ik al meteen klaar, dat geeft wel een goed beeld van de plaatser bericht, je zal maar K-hebben !!
Laatst gewijzigd door BL2 op 28 sep 2016 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
Iedere man of vrouw heeft dat, toch?BL2 schreef:En kreten als K-service ben ik al meteen klaar, dat geeft wel een goed beeld van de plaatser bericht, je zal maar K-hebben !!
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
Heel veel vrouwen (eigenlijk allemaal) hebben een K. Tenminste... dat verstaan wij in Den Bosch onder een K service.En kreten als K-service ben ik al meteen klaar, dat geeft wel een goed beeld van de plaatser bericht, je zal maar K-hebben !!
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
En mannen ook - hoop ik. Veel eunuchen zullen er niet rondlopen.bprosman schreef:Heel veel vrouwen (eigenlijk allemaal) hebben een K. Tenminste... dat verstaan wij in Den Bosch onder een K service.En kreten als K-service ben ik al meteen klaar, dat geeft wel een goed beeld van de plaatser bericht, je zal maar K-hebben !!
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
Ik zat al te wachten op een reactie, wat er zoal nog meer bedacht kan worden met een K. De ene K is de andere immers niet.........
Maar TS zal wel de Klantgerichte Service hebben bedoelt.
Maar TS zal wel de Klantgerichte Service hebben bedoelt.
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
Vreemd, als iets niet helemaal naar wens loopt, dan zou ik dat toch geen Keurige service noemen. Maar fijn dat TS blijkbaar wel blij is.
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
Als goede burger heeft ts toen natuurlijk het bedrag voor deze toerist gepint zodat deze haar contant kon betalen?
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
Lijkt me wel. Alleen anderen zijn immers K-zakken.kokka schreef:Als goede burger heeft ts toen natuurlijk het bedrag voor deze toerist gepint zodat deze haar contant kon betalen?
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
Deze winkels kunnen en mogen niet wisselen. Hoewel alle winkels op stations eigendom zijn van Servex (een volle NS dochteronderneming), opereren deze apart van elkaar. (zal wel een geldstroom constructie zijn of zo.. dat weet ik niet).Oblomova schreef:Hij had het niet gepast, maar de winkel op het station weigerde het te wisselen: lekker klant-vriendelijk die winkels op NS stations!!! Reiziger in de stress om de volgende trein te kunnen halen.
Dat TS het de medewerkers van de Kiosk in HHW het aanrekent hoe de hoofdkantoren zaken regelen vind ik onjuist. Dat de NS hierop aangesproken word is m.i. onterecht, deze klacht zal TS bij Servex neer moeten leggen.
(en ja, ik ben bekend met deze club - ik heb daar een aantal jaren gewerkt.)
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
Sommige formules zijn eigendom van Servex, indirect dus NS, andere zeker niet.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
Het winkeltje waar TS over schrijft - de Kiosk - is wel Servex. Een aantal namen zullen geen eigendom van Servex zijn (starbucks, AH) maar exploitatie op NS stations word wel door Servex gedaan, tenzij dit vrij recent is aangepast. Zou ik trouwens een goed idee vinden...
Re: NS verdient aan defecte kaartautomaat en slechte service
Ik denk dat servex geen club is maar gewoon een bedrijf. Verder lijkt me het wat off topic om hier je mening te gaan geven over je oud werkgever.
Veel werknemers zijn juist trots om voor Servex te mogen werken, als onderdeel van het veel grotere NS.
Veel werknemers zijn juist trots om voor Servex te mogen werken, als onderdeel van het veel grotere NS.