LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NS weigert declaratie taxi-kosten, ondanks mondeling en schriftelijke toezegging van medewerker

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: NS weigert declaratie taxi-kosten, ondanks mondeling en schriftelijke toezegging van medewerker

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Voor mij zou slechts één manier al voldoende zijn, namelijk e-mail.

Brahms
Berichten: 3156
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: NS weigert declaratie taxi-kosten, ondanks mondeling en schriftelijke toezegging van medewerker

Ongelezen bericht door Brahms »

Het verwerken van soms ellenlange onduidelijke mails van klanten kost in verhouding erg veel tijd. Verder is snelle interactie met de klant niet mogelijk, en moet er vaak veel heen en weer geschreven worden wat erg veel tijd en documentatie kost. Zeer begrijpelijk dus dat bv NS juist deze manier van klantencontact heeft afgeschaft.

Gesloten