LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onduidelijkheid opzeggen Altijd Voordeel Abonnement
Onduidelijkheid opzeggen Altijd Voordeel Abonnement
23 Dec heb ik een altijd voordeel abonnement aangeschaft (jaar) bij ov-chipkaart.nl
Helaas bleek deze niet te werken op mijn traject ik heb hierna aangegeven dat ik het abonnement wil schrappen omdat het niet werkt.
De mensen bij ov-chipkaart.nl geven aan dat ik hiervoor bij mij vervoerder moet zijn .
(wat mij erg onlogisch lijkt in mijn geval is dit de arriva waarom zou je bij de arriva moeten zijn met het algemene kortingsproduct wat ov-chipkaart.nl aan bied?)
* via deze link heb ik het product besteld hier word niet gerept over een bepaalde vervoerder - http://www.ov-chipkaart.nl/nieuws/laats ... informatie
Vervolgens heb ik de Arriva gebeld maar zij zeggen weer dat ik bij ov-chipkaart.nl moet zijn ondertussen ben ik al een keer of 6 met een kluitje het riet ingestuurd.
In ieder geval ben ik wel zo ver gekomen dat ov-chipkaart.nl toe gaf dat het abonnement juist geactiveerd is en dat de korting niet is berekend. Echter moet ik volgens hen voor het opzeggen alsnog bij mijn vervoerder zijn.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee ? Ik word echt helemaal gek van dat heen en weer gebel.
Helaas bleek deze niet te werken op mijn traject ik heb hierna aangegeven dat ik het abonnement wil schrappen omdat het niet werkt.
De mensen bij ov-chipkaart.nl geven aan dat ik hiervoor bij mij vervoerder moet zijn .
(wat mij erg onlogisch lijkt in mijn geval is dit de arriva waarom zou je bij de arriva moeten zijn met het algemene kortingsproduct wat ov-chipkaart.nl aan bied?)
* via deze link heb ik het product besteld hier word niet gerept over een bepaalde vervoerder - http://www.ov-chipkaart.nl/nieuws/laats ... informatie
Vervolgens heb ik de Arriva gebeld maar zij zeggen weer dat ik bij ov-chipkaart.nl moet zijn ondertussen ben ik al een keer of 6 met een kluitje het riet ingestuurd.
In ieder geval ben ik wel zo ver gekomen dat ov-chipkaart.nl toe gaf dat het abonnement juist geactiveerd is en dat de korting niet is berekend. Echter moet ik volgens hen voor het opzeggen alsnog bij mijn vervoerder zijn.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee ? Ik word echt helemaal gek van dat heen en weer gebel.
Re: Onduidelijkheid opzeggen Altijd Voordeel Abonnement
Raar verhaal. Lijkt mij dat u die bij dezelfde partij opzegd als dat u hem heeft aangeschaft. Maar heeft u niet toevallig ook bij arriva een ster of ander voordeel abonnement of korting lopen? In dit geval werkt deze korting namelijk niet altijd, het Ov systeem kiest dan namelijk de goedkoopste korting, u kunt dus geen korting op korting krijgen.
Het product wat u heeft aangeschaft werkt volgens de website in alle bussen, trams en metro's. Ik zie geen uitzonderingen voor bepaalde aanbieders, wel dat het niet werkt bij de NS. Die hebben namelijk altijd voordeel. Als er dus bussen of trams zijn waar deze kaart niet geldig is, is het dus misleidende informatie.
Ik ben ook bang dat u na een week niet meer van dit product af komt. Het gaat hier om een dienst, welke direct in is gegaan en direct gebruik van heeft kunnen maken. Tenzij er dus geadverteerd wordt met misleidende informatie.
Het product wat u heeft aangeschaft werkt volgens de website in alle bussen, trams en metro's. Ik zie geen uitzonderingen voor bepaalde aanbieders, wel dat het niet werkt bij de NS. Die hebben namelijk altijd voordeel. Als er dus bussen of trams zijn waar deze kaart niet geldig is, is het dus misleidende informatie.
Ik ben ook bang dat u na een week niet meer van dit product af komt. Het gaat hier om een dienst, welke direct in is gegaan en direct gebruik van heeft kunnen maken. Tenzij er dus geadverteerd wordt met misleidende informatie.
Re: Onduidelijkheid opzeggen Altijd Voordeel Abonnement
Bedankt voor de reactie ik heb nu de factuur en alle informatie naar de klantenservice van ov-chipkaart.nl gemailed even zien wat ze daarvan zeggen.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 29 dec 2012 23:55
Re: Onduidelijkheid opzeggen Altijd Voordeel Abonnement
heel vervelend! er moeten zeker veranderingen komen
Re: Onduidelijkheid opzeggen Altijd Voordeel Abonnement
Ondertussen heb ik 31 December het restitutie formulier ingevuld bij de syntus.
Binnen 3 weken zou ik het bedrag terug geschreven krijgen op mijn bankrekening.
Jullie raden het al ik heb nogsteeds niets ontvangen en niemand kan nagaan of het syntus loket de papieren gestuurd heeft. En bij het loket word je afgepoeierd naar de syntus klanten service enkel een 0900 nummer.
Ik ga kijken of ik hier nog een mail adres van kan vinden als ik iets nieuws hoor zal ik het hier weer posten.
Ongelofelijk dit !
Overigens beweerd ov-chipkaart.nl dat het product nog actief is op mijn kaart maar niets is minder waar en ik heb ook papieren waren de syntus bevestigd dat zij het product er af gehaald hebben.
Binnen 3 weken zou ik het bedrag terug geschreven krijgen op mijn bankrekening.
Jullie raden het al ik heb nogsteeds niets ontvangen en niemand kan nagaan of het syntus loket de papieren gestuurd heeft. En bij het loket word je afgepoeierd naar de syntus klanten service enkel een 0900 nummer.
Ik ga kijken of ik hier nog een mail adres van kan vinden als ik iets nieuws hoor zal ik het hier weer posten.
Ongelofelijk dit !
Overigens beweerd ov-chipkaart.nl dat het product nog actief is op mijn kaart maar niets is minder waar en ik heb ook papieren waren de syntus bevestigd dat zij het product er af gehaald hebben.
Re: Onduidelijkheid opzeggen Altijd Voordeel Abonnement
In de OP had je het over vervoerder Arriva?
Het restitutieformulier is bij Syntus ingevuld?
Het restitutieformulier is bij Syntus ingevuld?
Re: Onduidelijkheid opzeggen Altijd Voordeel Abonnement
Dat klopt ja dit schijnt overal te kunnen als er maar een loket is zij werken allemaal samen met ov-chipkaart.nl met uitzondering van de NS .
Re: Onduidelijkheid opzeggen Altijd Voordeel Abonnement
Oké. Heb je inmiddels wel duidelijkheid waarom op jouw traject dat product niet werkt?
Dat moet iemand je dan toch kunnen vertellen, bijv 'je reist met de trein of buurtbus, daarom werkt het niet'.
Dat moet iemand je dan toch kunnen vertellen, bijv 'je reist met de trein of buurtbus, daarom werkt het niet'.