| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onnodig kosten vergoeding studentenreisproduct
-
Soulbringer320
Onnodig kosten vergoeding studentenreisproduct
1 september is er door DUO – IB-Groep een aanvraag gedaan voor een studentenreisproduct. Deze had ik na 2 weken nog niet ontvangen en de klanteservice komt met standaard voorgelezen antwoorden.
Na meerdere keren het aangevraagd te hebben kreeg ik eind november 2011 eindelijk mijn studentenreisproduct.
Nu was alleen de vraag wie de kosten gaat vergoeden voor de door mij gemaakte kosten. Had een aanvraag gedaan maar kreeg een standaard brief terug dat er alleen 2 weken vergoed word omdat de schuld bij mij ligt.
Uiteraard ga ik hier niet mee akkoord, alleen telefonisch is de afdeling declaratie niet bereikbaar.
Dus zit te denken om een bezwaarbrief te maken.
Heeft iemand een advies voor mij?
Ben nu al bijna een half jaar verder maar er word maar niks gedaan.
Groetjes,
Student.
Na meerdere keren het aangevraagd te hebben kreeg ik eind november 2011 eindelijk mijn studentenreisproduct.
Nu was alleen de vraag wie de kosten gaat vergoeden voor de door mij gemaakte kosten. Had een aanvraag gedaan maar kreeg een standaard brief terug dat er alleen 2 weken vergoed word omdat de schuld bij mij ligt.
Uiteraard ga ik hier niet mee akkoord, alleen telefonisch is de afdeling declaratie niet bereikbaar.
Groetjes,
Student.
-
Fleurtjuh666
Re: Onnodig kosten vergoeding studentenreisproduct
Ik vrees dat je al 'blij' mag zijn als je die twee weken terug krijgt, want ib legt de schuld óveral behalve bij zichzelf.Soulbringer320 schreef:1 september is er door DUO – IB-Groep een aanvraag gedaan voor een studentenreisproduct. Deze had ik na 2 weken nog niet ontvangen en de klanteservice komt met standaard voorgelezen antwoorden.
Groetjes,
Student.
-
Soulbringer320
Re: Onnodig kosten vergoeding studentenreisproduct
Het is dus niet de schuld van Ib.
Heb de kaart meerdere keren aangevraagd, maar kreeg elke keer andere smoes te horen.
Aanvraag niet binnen, hij is onderweg, blijf wachten enz...
Heb de kaart meerdere keren aangevraagd, maar kreeg elke keer andere smoes te horen.
Aanvraag niet binnen, hij is onderweg, blijf wachten enz...