kokka schreef:de maximale ritprijs in 2015 in de tweede klasse is 25.7 TS heeft dus minimaal 102 keer een vertraging van een uur of 204 keer een vertraging van 1/2 uur, of een combinatie van beide geclaimed.
Vaste reizigers hebben een abonnement, misschien hier wel 1e klas.
Reken ook eens uit welke vergoeding je met maandbonnement krijgt als de reis elke ochtend en avond 1 uur vertraging oplevert....
Dat kan zowat op dubbele tarief van die maandkaart uitkomen!
Hoe langer het traject, des te groter de kans om vertraging op te lopen...
kokka schreef:de maximale ritprijs in 2015 in de tweede klasse is 25.7 TS heeft dus minimaal 102 keer een vertraging van een uur of 204 keer een vertraging van 1/2 uur, of een combinatie van beide geclaimed.
Vaste reizigers hebben een abonnement, misschien hier wel 1e klas.
Reken ook eens uit welke vergoeding je met maandbonnement krijgt als de reis elke ochtend en avond 1 uur vertraging oplevert....
Dat kan zowat op dubbele tarief van die maandkaart uitkomen!
Hoe langer het traject, des te groter de kans om vertraging op te lopen...
oh daar moet ik even voor gaan zitten dan haha.
Het komt op mij over alsof TS en die gerritse er een hobby van hebben gemaakt om claims in te dienen, die nu volgens de NS dus ongegrond zijn. als dit zo is, moet dat hard aangepakt worden.
Ik vraag me af waarom NS dan in eerste instantie deze onterechte claims goedkeurt.
Ze weten toch of er ergens een vertraging is geweest?
En, uit eigen ervaring - de NS heeft wel heel vaak kleine en grote vertragingen, maar in sommige gevallen laten ze de vertraagde trein vervallen - want dan heeft ie niet gereden, en is het dus geen vertraging.
Guardian72 schreef:Ik vraag me af waarom NS dan in eerste instantie deze onterechte claims goedkeurt.
Ze weten toch of er ergens een vertraging is geweest?
Ik denk, vermoed, gis, dat in eerste instantie de claims gewoon goed worden gekeurd. Het gaat hooguit om slechts enkele tientjes per keer, en de meeste reizigers claimen wel eerlijk. Dat kan gewoon automatisch, zonder dat er iemand naar kijkt.
Maar ik kan me voorstellen dat, als in een aantal jaren bepaalde mensen voor honderden of duizenden euro's claimen, dat men het handmatig toch wel even na gaat lopen. En als het dan niet klopt...
Wij hebben ook bericht gekregen van NS dat de geclaimde vertragingen van 2010-2014 niet allemaal goed zijn gekeurd en dat er een bedrag van € 1255,00 terug zou moeten worden gestort aan NS, zij hebben een onafhankelijk Prorail rapport er bij gestuurd maar daar staat in dat het mogelijk onterecht is uitgekeerd toendertijd dus geen goed beargumentering volgens ons en ja wat nu??
Hoe heb jij dit opgelost met NS of Prorail?
Hoor graag uw reactie terug want wij hebben a.s. vrijdag een afspraak bij [persoonsgegevens verwijderd] van NS in Utrecht.
Ik zou ook even tijd maken om voor dat je met NS gaat praten, even een en ander uit te zoeken met je rechtsbijstand, of het juridisch loket.
Als leek red je het niet tegen de reus NS.
Wij hebben ook bericht gekregen van NS dat de geclaimde vertragingen van 2010-2014 niet allemaal goed zijn gekeurd en dat er een bedrag van € 1255,00 terug zou moeten worden gestort aan NS, zij hebben een onafhankelijk Prorail rapport er bij gestuurd maar daar staat in dat het mogelijk onterecht is uitgekeerd toendertijd dus geen goed beargumentering volgens ons en ja wat nu??
Hoe heb jij dit opgelost met NS of Prorail?
Hoor graag uw reactie terug want wij hebben a.s. vrijdag een afspraak bij [naam verwijderd] van NS in Utrecht.[/quote]
Hoe is het vandaag met dhr. [naam verwijderd] afgelopen? De wet op persoonsgegevens geeft toch aan dat alleen de laatste 2 jaar gebruikt mag worden, of vergis ik me?
Laatst gewijzigd door Radar op 30 jan 2015 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:deel bericht verwijderd. Reden: plaatsen persoonsgegevens