LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oproep: zelfde probleem bij connexxion

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
solleila

oproep: zelfde probleem bij connexxion

Ongelezen bericht door solleila »

Ik wilde vragen of er meer mensen zijn met dit probleem bij Connnexxion zijn. Ik heb heel vaak dit probleem dat ik incheck.
Ik krijg gewoon "goede reis" de tekst dat je weet dat je hebt ingechecked. Als ik weer uitcheck. Krijg ik weer "goede reis" wat betekend dat ik weer ben ingechecked. Dan check ik weer uit en ben ik voor een ritje van 1,20 euro liefst 4,78 euro betaald. 4 euro om ik zogenaamd niet zou hebben uitgechecked en 78 cent dat ik weer heb ingechecked en uitgechecked Het lullig is gewoon dat jij als passagiers weer achter je centen moet, terwijl de fout bij connexxion ligt.
De apparatuur zit een manco in en daar moet een passagiers maar voor bloeden.
Daarom zoek ik mensen die dit probleem vaker hebben en of zij ook met een GVB kaart of andere maatschappij en niet van connexxion?

Jenoes

Re: oproep: zelfde probleem bij connexxion

Ongelezen bericht door Jenoes »

Ik heb 1x ook zo'n melding gehad, maar toen had ik uiteindelijk niets betaald voor de reis.
Heb je het ook neergelegd bij connexxion?
Dan kan je als het goed is gewoon je geld terugkrijgen (in ieder geval eenmalig).

Gesloten