Beste Forumleden,
Ik zit met een klacht,
Ik ging laatst naar school met de tram, tenminste dat was de bedoeling.
Ik checkte in met mijn ov-chipkaart en dan word er standaart 80 eurocent afgeschreven(instaptarief). Dat is opzich niet zo erg want het word allemaal verrekend. Maar de tram kwam die morgen niet. Ik was met veel moeite uitendelijk op school gekomen. Toen ik terug naar huis ging hoorde ik dat de tram weer reed. Dus ik check gewoon weer in. Maar toen kwam de tram alweer niet, toen ik het perron verliet na het langewachten kwam ik erachter dat er 80 eurocent was afgeschreven. Ik liep naar de automaat en zag bij de transacties dat er die ochtend ook 80 eurocent was afgeschreven. De tram heeft mij geen meter verder gebracht en toch moest ik 1,60 betalen!
Kijk het gaat mij niet om het geld maar ik vind toch niet dat bedrijven als connexxion over onze rug zomaar geld moeten kunnen verdienen aan hun eigen problemen. Bij de tram zijn ongeveer 24 haltes dus 48 perrons, op elk perron checken minimaal 100 mensen in tijdens 1 storing op deze dag. Er waren 3 storingen dus er werd goud geld verdient.
Kunnen bedrijven als Connexxion dit zomaar doen??'
M.v.g
Stef
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OV Chipkaart, Ov-bedrijven stelen!!!!
OV Chipkaart, Ov-bedrijven stelen!!!!
Laatst gewijzigd door 1.stef.1 op 05 feb 2011 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: OV Chipkaart, Ov-bedrijven stelen!!!!
moet zeggen dat mij dit ook is overkomen bij de arriva, vanwege een bommelding in dordrecht kon ik niet via mijn normale route richting mijn werk. dus moest een bus nemen ik scan in en nog geen 30 sec later kreeg ik te horen van een arriva medewerker dat ik mocht uitloggen want we mochten gratis mee. toen ik uitscande was er terwijl we nog geen meter gereden hadden toch 70 cent van me kaart afgeschreven.
wat ik ook vaak heb is dat ik 10 euro of 20 euro op mijn kaart zet (ns voordeeluren) en dat er dan opeens ipv 10 euro 9 nog wat op mn pas staat.. of te wel je moet betalen voor het geld eropzetten..
vind ik ook zeer apart
wat ik ook vaak heb is dat ik 10 euro of 20 euro op mijn kaart zet (ns voordeeluren) en dat er dan opeens ipv 10 euro 9 nog wat op mn pas staat.. of te wel je moet betalen voor het geld eropzetten..
vind ik ook zeer apart