op dit moment ben ik echt helemaal klaar met deze 2 bedrijven
op 6 september heb ik via ov-schipkaart een altijd korting 1 maand besteld kosten 16.50 7 september heb ik een bedrag van 20 euro op de kaart gezet, deze 20 euro was na dagen nog steeds niet te zien bij gegevens ( wel de altijd korting 1 maand ) hierover gebeld en een onduidelijke sprekend mevrouw gaf aan dat deze later wel tevoorschijn komen.
zoon ging gisteren met de trein en nu blijkt dat korting er niet af was , gelijk met ov-chipkaart gebeld en die gaven aan dat ik contact op moest nemen met ariva deze gebeld en ja echt , nee mevr u moet bij ov schipkaart zijn, deze weer gebeld en nu blijkt dat de korting alleen geldig is voor bus tram en metro ook gaf weer een onduidelijke sprekend persoon aan dat die niet kon zien dat de maand korting is gekocht ( 4 andere collegas voor haar wel ) dit ook uitgelegd maar nee houd gewoon vol dat die niet op de kaart staat evenmin de 20 euro maar wel de 50 die ik vanmorgen had geboekt, ook gaf persoon aan dat als de maandkorting is gekocht deze niet bij ov-schipkaart is gebeurd nou echt ik zag op dat moment zo rood het is gewoon een complet afchuifbende daar aan die telefoon en al met al kost het me gewoon meer want ik heb intotaal zowel ariva als ov een uur gebeld en ja echt tis een 0900 nummer
nu een klacht ingediend incl aankoopbon bij ariva en ov-schipkaart
er zullen vast meer met dit probleem zijn en hopelijk word hier iets aan gedaan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ov schip en ariva
Re: ov schip en ariva
ik heb in de tussentijd een klacht email naar ov-chipkaart verzonden incl aankoopbon van de altijd gratis 1 maand krijg ik als antwoord dat dit nooit op de ov chipkaart is gekocht ze kunnen het zogenaamd niet vinden.
weer een bijlage en een bijlage van gegevens chipkaart verzonden dat het er echt wel opstaat ben benieuwd wat ik daar als antwoord op krijg
weer een bijlage en een bijlage van gegevens chipkaart verzonden dat het er echt wel opstaat ben benieuwd wat ik daar als antwoord op krijg
zo net weer een email ontvangen van een doos bij ov-chipkaart en ja hoor vragen ze weer eens alles op dus factuur en bewijs dat het wel op de ov-chipkaart staat heb nu maar even gemaild hoe dom ze daar kunnen zijn dat ik gisteren al alles door heb gegevens en dat ze verder moeten lezen dan de mail zelf
ben benieuwd wat er nu gaat komen
ben benieuwd wat er nu gaat komen
zo even weer een update gisteren ( jawel op zondag) kreeg ik weer een email met excuses want echt de bijlage waren nu eens bekeken komt die gast met : als de korting is geannuleerd voor de 10 had ik mijn geld retour gekregen maar aangezien ik pas de 10e heb gebeld kan het niet meer, maar weer een email erachteraan gegooid dat de 10e op een maandag was en dat we toen pas te horen en te zien hebben gekregen dat de korting niet voor de trein is en dat ze nu eens moeten stoppen me van het kastje naar de muur te sturen wat ze vanaf maandag 10 september al doen
zo even weer een update , gisteren weer een email ontvangen waarin nu staat
om uw vraag te kunnen beantwoorden hebben wij deze doorgezet naar een andere afdeling, hierdoor kan het langer duren voordat u antwoord krijgt.
laat me eens raden hierop zou ik wel nooit een antwoord krijgen en hopen ze daar bij ov dat ik het ook hierbij laat zitten nou jammer dan want dan kennen ze mij nog niet
om uw vraag te kunnen beantwoorden hebben wij deze doorgezet naar een andere afdeling, hierdoor kan het langer duren voordat u antwoord krijgt.
laat me eens raden hierop zou ik wel nooit een antwoord krijgen en hopen ze daar bij ov dat ik het ook hierbij laat zitten nou jammer dan want dan kennen ze mij nog niet
u maakt voor iedere scheet een post aan? U moet natuurlijk wel aantonen dat u recht heeft op die korting, we zijn nog net 1 week verder en u doet net of hier u beste vrienden zitten die ieder contact tussen u en Arriva willen lezen.....
een onduidelijke sprekend mevrouw
Neem me niet kwalijk, maar dit is wel erg denigrerend ten opzicht van vrouwen die u willen helpen.zo net weer een email ontvangen van een doos
ik kan aantonen dat klantensevice mij heeft geholpen met deze kortingskaart waar ik helemaal niks aan hebt ( fout klantenservice )Frantic2 schreef:u maakt voor iedere scheet een post aan? U moet natuurlijk wel aantonen dat u recht heeft op die korting, we zijn nog net 1 week verder en u doet net of hier u beste vrienden zitten die ieder contact tussen u en Arriva willen lezen.....
een onduidelijke sprekend mevrouwNeem me niet kwalijk, maar dit is wel erg denigrerend ten opzicht van vrouwen die u willen helpen.zo net weer een email ontvangen van een doos
en als ze onduidelijk praten dan praten ze onduidelijk en dat mag hier gezet worden
doos een doos kan niet lezen als je alles goed doorleest dan lees je dat ze steeds omhetzelfde vragen
en wat ik in mijn laatste bericht al aangaf, hier hoor ik niks meer vanaf is kloppende tis nogal stil daar