LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OV studentenkaart gestolen (reiskosten worden niet vergoed)

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.

Vind u dat er een regeling voor moet komen?

Peiling eindigde op 19 aug 2006 13:20

Ja
3
60%
Nee
2
40%

Totaal aantal stemmen: 5

Rolandroland

OV studentenkaart gestolen (reiskosten worden niet vergoed)

Ongelezen bericht door Rolandroland »

L.s.,

Mijn OV studentenkaart is afgelopen maandag gestolen. Om een nieuwe te krijgen kost mij dat ong. €31 euro. Deze kaart krijg ik pas na 10 werkdagen. De reiskosten welke ik nu maak krijg ik echter niet vergoed, hierdoor ben ik extra gedupeerd: 31€+56euro )-: Hiervoor is geen regeling voor jammer genoeg.

Groetnis,

xxxx

Gast

Re: OV studentenkaart gestolen (reiskosten worden niet vergoed)

Ongelezen bericht door Gast »

Als er documenten gestolen worden, moet je altijd voor de onkosten opdraaien. Dus als je rijbewijs gestolen wordt, moet ook 't volle pond betalen..

Wat ze wel kunnen doen is je een tijdelijke o.v. geven, maar ja, dat kost hun weer geld.
Dus helaas, een tijdelijke onkosten post erbij.

Miranda

Ongelezen bericht door Miranda »

nee ik vind het zelf betalen voor een nieuwe ov kaart ok, maar zorg er dan voor dat je meteen een nieuwe hebt, 2 of 3 dagen en anders een soort van reiskosten vergoeding

Rolandroland

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Ik ben het er ook mee eens dat je voor de kaart moet betalen, anders zou iedereen misschien wat laks omgaan met de OV kaart. :roll:

Gesloten