LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pas op met NS Spoordeelwinkel acties!
Pas op met NS Spoordeelwinkel acties!
Op 16 december 2011 heb ik op Spoordeelwinkel.nl 2 tickets gekocht voor een dagje naar Maastricht inclusief een lunch bij Coffeelovers in Maastricht.
Gisteren maakten wij ons uitstapje naar Maastricht. Heel leuk, tot we een tafeltje bemachtigd hadden bij Coffeelovers. Daar werd ons verteld dat de bon niet meer geldig was. Heel vreemd omdat we wel gewoon het treinkaartje voor 15 februari konden bestellen maar de bon voor de lunch dus maar t/m 31 januari geldig bleek te zijn.
Van een actie is de helft nog wel geldig is en de andere helft dus niet meer. Je kon nog boeken tot 20 februari zelfs.
Op mijn mailtje hierover reageren ze als volgt:
>>Ten tijde van uw bestelling heeft u bij de voorwaarden van de actie kunnen zien staan, dat het uitje te boeken was t/m 31-01-2012 en geldig was t/m 31-01-2012. Daar de code voor de treinkaart gewoon geldig is kan u de treinkaart gewoon boeken. Omdat wij de verloop datum van de actie goed op onze site hadden vermeld, kunnen wij u niet tegemoet komen door de lunchkosten aan u te vergoeden. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij <<
Nee NS het was te boeken tot 31-01-2012 maar was wel langer geldig. Waarom de trein wel en de lunch niet?
Gisteren vertelden wij dit verhaal tegen een paar mensen en zij zeiden ons dat NS zeer beslist positief zou reageren op een mailtje hierover. Ik had daar, mede gezien eerdere ervaringen met de NS, minder vertrouwen in. Helaas blijk ik nu nog gelijk te krijgen ook.
En nu is natuurlijk niet meer op hun website na te zien wat er op 16-12-2011 vermeld stond.
Voor ons geen spoordeelwinkel meer!
De NS zou wel wat betere reclame mogen maken na alle negatieve berichten steeds weer.
Gisteren maakten wij ons uitstapje naar Maastricht. Heel leuk, tot we een tafeltje bemachtigd hadden bij Coffeelovers. Daar werd ons verteld dat de bon niet meer geldig was. Heel vreemd omdat we wel gewoon het treinkaartje voor 15 februari konden bestellen maar de bon voor de lunch dus maar t/m 31 januari geldig bleek te zijn.
Van een actie is de helft nog wel geldig is en de andere helft dus niet meer. Je kon nog boeken tot 20 februari zelfs.
Op mijn mailtje hierover reageren ze als volgt:
>>Ten tijde van uw bestelling heeft u bij de voorwaarden van de actie kunnen zien staan, dat het uitje te boeken was t/m 31-01-2012 en geldig was t/m 31-01-2012. Daar de code voor de treinkaart gewoon geldig is kan u de treinkaart gewoon boeken. Omdat wij de verloop datum van de actie goed op onze site hadden vermeld, kunnen wij u niet tegemoet komen door de lunchkosten aan u te vergoeden. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij <<
Nee NS het was te boeken tot 31-01-2012 maar was wel langer geldig. Waarom de trein wel en de lunch niet?
Gisteren vertelden wij dit verhaal tegen een paar mensen en zij zeiden ons dat NS zeer beslist positief zou reageren op een mailtje hierover. Ik had daar, mede gezien eerdere ervaringen met de NS, minder vertrouwen in. Helaas blijk ik nu nog gelijk te krijgen ook.
En nu is natuurlijk niet meer op hun website na te zien wat er op 16-12-2011 vermeld stond.
Voor ons geen spoordeelwinkel meer!
De NS zou wel wat betere reclame mogen maken na alle negatieve berichten steeds weer.
Re: Pas op met NS Spoordeelwinkel acties!
Altijd eerst de voorwaarden goed lezen desnoods uitprinten ik vrees dat u nu geen poot heeft om op te staan , helaas
Natuurlijk heb je nu geen poot meer om op te staan. Zo gaat het altijd en als consument ben je weer de dupe. Zij hebben het geld weer binnen en daar gaat het om. Niet om tevreden klanten blijkbaar. Ik heb van de NS klantenservice nog nooit service gekregen. Ze weten niet wat dat woord betekent, denk ik. Met een klein gebaar hadden ze veel goodwill kunnen kweken.
Heb jij de voorwaarden gelezen toen je de kaartjes afschafte? Zo niet, dan is het toch echt je eigen schuld.
Toch alleen maar positief dat de treinkaartjes langer geldig zijn dan vermeld staat in de actievoorwaarden? Enkel de entreetickets voor musea etc. hanteren natuurlijk de genoemde data in de voorwaarden, niet zo gek vind ik.
Goed lezen wat je koop.
Goed lezen wat je koop.
-
Ik had 2 spoorwegkaartjes + lunch geboekt naar Den Haag.
Helaas door grote vertraging bij Woerden konden wij niet verder dan Utrecht omdat de trein pas
om 5 uur in Den Haag zou aankomen. Wij hebben geen gebruik kunnen maken van de lunchbonnen
die wij samen geboekt hadden met de ns-kaartjes . Ik had het complete bedrag over gemaakt aan
de ns maar kregen alleen de reis vergoed en niet de lunchebonnen. Dat is toch tegek voor woorden, als je alles aan de ns hebt betaald. Dus voor mij ook geen spoordeelwinkel actie meer. Waar is het geld van de lunches dan gebleven?
Helaas door grote vertraging bij Woerden konden wij niet verder dan Utrecht omdat de trein pas
om 5 uur in Den Haag zou aankomen. Wij hebben geen gebruik kunnen maken van de lunchbonnen
die wij samen geboekt hadden met de ns-kaartjes . Ik had het complete bedrag over gemaakt aan
de ns maar kregen alleen de reis vergoed en niet de lunchebonnen. Dat is toch tegek voor woorden, als je alles aan de ns hebt betaald. Dus voor mij ook geen spoordeelwinkel actie meer. Waar is het geld van de lunches dan gebleven?
Dat is dus de reden dat je dit soort 'uitjes' niet moet boeken! Wie zegt nu dat je uberhaupt aankomt op de plaats van bestemming? De NS garandeert immers niets.
Het lijkt goedkoop maar het is érg duur als je niet alleen niet krijgt waar je voor betaald hebt, maar je ook de halve dag in een trein of op een station hebt moeten doorbrengen.
Het lijkt goedkoop maar het is érg duur als je niet alleen niet krijgt waar je voor betaald hebt, maar je ook de halve dag in een trein of op een station hebt moeten doorbrengen.
-
Geen idee wat die spoordeeluitjes kosten, maar volgens mij zijn ze niet altijd even goedkoop.
Als ik weg wil haal ik zo'n dagkaart bij de Kruidvat voor een euro of 13, kan ik ook het hele land mee door. Voor koffie met gebak is er ergens ook wel een kortingscoupon te krijgen denk ik?
Als ik weg wil haal ik zo'n dagkaart bij de Kruidvat voor een euro of 13, kan ik ook het hele land mee door. Voor koffie met gebak is er ergens ook wel een kortingscoupon te krijgen denk ik?
-
klein beetje offtopic maar onlangs heb ik via treinkaartkorting.nl dagkaarten gehaald en dat scheelde nogal wat qua prijs. Dat zijn de kaarten van de HEMA actie alleen zijn deze niet meer bij de HEMA te koop. Maar ze zijn geldig tot 4 augustus dus nog maar een maandje te gebruiken. Heb er zelf veel voordeel mee gehad toen ik naar Pinkpop ging.
-
Klein beetje boel spam. En waarom zou iemand ruim 22 euro voor een kaartje moeten betalen dat je bij de Hema voor 8 euro goedkoper kon krijgen, als het nota bene hetzelfde kaartje is.Mandarijntje80 schreef:
Wees dan eens een echte handelaar, en ga met de NS om tafel zitten, om een eigen inkoop en aanbod te genereren.
-
nou ik wilde zeker niet spammen maar aangezien je de dagkaarten nergens meer kon krijgen scheelde het mij alsnog meerdere euro's