LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pas op voor Taxi Duran V.O.F. opstapplaats A'dam CS
Pas op voor Taxi Duran V.O.F. opstapplaats A'dam CS
Zeer slechte ervaring met Taxi Duran V.O.F. Ik ben bij Amsterdam CS opgestapt en heb met de bewuste bestuurder een vaste prijs afgesproken. 25 Euro voor een ritje van 15 min. Niet de goedkoopste, normaliter ben ik iets van 20 Euro voor hetzelfde ritje kwijt. Na ingestapt te zijn werd al snel de meter aangezet. Dit hadden wij niet afgesproken en wezen de bestuurder hierop. We hadden immers een vaste prijs bedongen. De bestuurder liet ons heel Amsterdam zien, niet op ons verzoek, maar reed expres een vreselijke omweg die ons zelfs een heel rondje over de Ring van Amsterdam betrof. De rit duurde 2x zo lang als normaal en de bestuurder claimde dat dit de snelste route was. Uiteindelijk aangekomen bij mijn huis verzocht de bestuurder mij een bedrag te betalen van ruim 39 Euro. Ik ging hier niet mee akkoord waarop hij de deur vergrendelde en dreigde terug te rijden naar zijn vrienden op Amsterdam CS. Aangezien mijn vriendin graag de auto uit wilde heb ik maar toegegeven en betaald. De bestuurder had een Marokkaans uiterlijk, was ongeveer 1.70 lang, kort haar en reed in een taxi van het merk Hyundai (kenteken: 44-RN-ND). Ik heb inmiddels aangifte gedaan tegen de bestuurder bij de politie en het bedrijf dat de man zijn taxi-licentie heeft gegeven. De politie heeft kenbaar gemaakt dat er vaak klachten binnenkomen over de taxichauffeurs aan de westzijde van het Centraal station in Amsterdam, u bent dus gewaarschuwd!
Re: Pas op voor Taxi Duran V.O.F. opstapplaats A'dam CS
Weer een knap staaltje taxiterreur.
Je kunt hier een klacht indienen.
Je kunt hier een klacht indienen.