LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pinpas en kaartjesautomaten NS

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Xava

Pinpas en kaartjesautomaten NS

Ongelezen bericht door Xava »

Sinds de Postbank mij een nieuwe pinpas (zonder chip) heeft toegestuurd kan ik bij geen enkele (heb ze natuurlijk niet allemaal gehad) kaartjesautomaat (zowel het oude als het nieuwe model) van de NS betalen met mijn pinpas. Bij alle andere betaalautomaten werkt mijn pas prima.
Hierdoor heb ik al een aantal maal een trein gemist omdat ik in de rij moest gaan staan voor het loket, aangezien de automaten geen biljetten accepteren.
Ik weiger dus om voor 5 euro een nieuwe pinpas aan te schaffen, want ik heb 'm niet beschadigd o.i.d.

Zijn er nog meer mensen met deze klacht?

Marty1978

Re: Pinpas en kaartjesautomaten NS

Ongelezen bericht door Marty1978 »

nou ik heb al een tijdje dat mijn rabobank europas niet op alle automaten werkt van de NS. Nij de balie kijken ze je vreemd aan als je zegt dat de Pin het niet doet.

Freek

Ongelezen bericht door Freek »

Mijn pinpas van de Postbank werkt op alle pinautomaten behalve die bij personeelloze benzinestations als Tinq en Tango.

Postbank

Ongelezen bericht door Postbank »

Mijn pinpas van de Postbank werkt op alle pinautomaten behalve die bij personeelloze benzinestations als Tinq en Tango.
Die werkt dus wel.
Maar als je gewoon netjes klaagt bij de Postbank dan wordt het heus wel goed opgelost.
Maar ik hoor van jullie niet dat dit ooit is gedaan.

Ongelezen bericht door Post »

Mijn pinpas van de Postbank werkt op alle pinautomaten behalve die bij personeelloze benzinestations als Tinq en Tango
Wat ik was vergeten:
Je pas goed tegen de rand douwen kan wel eens helpen want dat had ik bij sommige stations ook.
Uiteraard aan de goede kant dat is inderdaad erg onduidelijk daar.

Gesloten