LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prorail

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
yrrah1514

prorail

Ongelezen bericht door yrrah1514 »

dit is niet te geloven.afgelopen winter vele duizende mensen te laat gekomen doordat prorail het niet voor elkaar kreeg om het spoor vorstvij te maken.en nu krijgt het bestuur cq directie nog een bonus ook.dit is dan ook de rede dat ik mijn jaartrajectkaart intrek en mijn geld terugvraag.aangezien ik dit toch echt niet aan incompetente directie wil geven.je letterlijk geven.beste mensen heb ik in dit geval gelijk of ga ik te ver.het gaat over de ruggen van de klanten en het personeel van prorail.

seagoing racer2

Re: prorail

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

dit is dan ook de rede dat ik mijn jaartrajectkaart intrek en mijn geld terugvraag
Een jaarkaart is een jaar geldig.
Bonus of niet, die kun je niet zomaar intrekken

Tis weer bijzonder

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

seagoing racer2 schreef:Een jaarkaart is een jaar geldig.
Bonus of niet, die kun je niet zomaar intrekken
Toch wel.
Alleen dan ben je de korting t.w.v. van 2 maanden gratis reizen t.o.v. de jaarlijkse kosten van een maandkaart, en de kosten van aangetekend versturen sowieso kwijt.
TS heeft waarschijnlijk nog nooit van het invullen van een compensatieformulier gehoord, als ie zelf slachtoffer is geweest van de wanprestatie.

suz123

Ongelezen bericht door suz123 »

Ze kregen toch minder bonus?

Het intrekken van jou jaar kaart heeft geen nut.. TEnzij heel nederland het doet en dat gaat vast niet gebeuren ;)
En ik vermoed zomaar dat dan eerst het NS personeeel mag inleveren en dan pas die gasten in pak

Brynnar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Brynnar »

En niet alleen Prorail!

Afgelopen winter vele duizende mensen te laat gekomen doordat Verkeer & Waterstaat, gemeentes en provincies het niet voor elkaar kregen om de wegen sneeuwvrij te maken. En nu krijgt en de bestuurders nog vet salaris van mijn belastingcenten ook. Dit is dan ook de reden dat ik mijn auto verkoop en mijn betaalde wegenbelasting van het afgelopen jaar terugvraag. Aangezien ik dit toch echt niet aan incompetente bestuurders wil geven.

Beste mensen heb ik in dit geval gelijk of ga ik te ver? Het gaat over de ruggen van de burgers en de ambtenaren.

Mvgr - B

tsja..

Ongelezen bericht door tsja.. »

yrrah1514 schreef:.dit is dan ook de rede dat ik mijn jaartrajectkaart intrek en mijn geld terugvraag.aangezien ik dit toch echt niet aan incompetente directie wil geven.je letterlijk geven.beste mensen heb ik in dit geval gelijk of ga ik te ver.het gaat over de ruggen van de klanten en het personeel van prorail.
je jaartrajectkaart betaal je aan NS...niet aan prorail...

arnoo

Ongelezen bericht door arnoo »

Prorail en NS zijn twee losse spelers. Je trajectkaart terugdraaien om die reden, please je maakt jezelf belachelijk. Besides, als u een trajectjkaart had, dan heeft u compensatie van de NS gehad en een dagkaart om het goed te maken. Wellicht dat je kaart terug wilt draaien omdat je hem niet meer wil om wat voor reden danook en vindt je dit een leuke aanleiding.

Gesloten