Op de website van www.ovchipkaart.nl staat het volgende aangegeven in vraag en antwoord.
* Home / * Mijn OV-chipkaart / * Reis- en transactieoverzicht / * Hoe werkt het reis- en transactieoverzicht?
Het kan voorkomen dat het OV-bedrijf waarmee u gereisd heeft (nog) geen transacties heeft gestuurd, bijvoorbeeld wanneer er werkzaamheden zijn aan het systeem. In dat geval wordt uw reis- en transactieoverzicht niet gevuld of later gevuld.
Er staat bij dat het mogelijk niet gevuld kan worden. Via de Belastingdienst kun je reiskosten aftrek bij je aangifte opmaken. Nu ontbreken er gegevens, die gegevens kan je werkgever of de Belastingdienst wel nodig hebben om tot vergoeding over te gaan. Een oplossing biedt de website van Ov chipkaart niet hiervoor.....
Vragen bij de helpdesk is ook geen optie, die verwijzen je weer naar de website. En kijken naar je instellingen mogen ze niet, in verband met de privacy
Je zou naar een station of een loket van een vervoersmaatschappij moeten gaan, daar zou je een totaal overzicht kunnen uitdraaien. Die moet dan natuurlijk wel dichtbij zijn of op je route.