LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Goede morgen beste mensen van het forum.
Ik ben al een maand bezig om een reis te plannen via de website van de NS.
Ik wil dinsdag rond 1230 uur van Schiedam Centrum naar Amsterdam Zuid.
Wat ik ook probeer p die website ik krijg alleen ''Geen advies gevonden''
Als ik de website 9292Ov.nl gebruik krijg ik wel wat te zien.
Hoe kan dat nou ?
Ik vind het erg slecht of doe ik iets verkeerd?
Op zich is het geen vreemde rit ik heb hem vaker gemaakt en nooit problemen met planning van de NS op de website.
Ik ben al een maand bezig om een reis te plannen via de website van de NS.
Ik wil dinsdag rond 1230 uur van Schiedam Centrum naar Amsterdam Zuid.
Wat ik ook probeer p die website ik krijg alleen ''Geen advies gevonden''
Als ik de website 9292Ov.nl gebruik krijg ik wel wat te zien.
Hoe kan dat nou ?
Ik vind het erg slecht of doe ik iets verkeerd?
Op zich is het geen vreemde rit ik heb hem vaker gemaakt en nooit problemen met planning van de NS op de website.
-
- Berichten: 226
- Lid geworden op: 18 apr 2017 14:48
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Bij mij werkt het gewoon, ook met de door jou opgegeven stations.
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Cookies verwijderen.
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Ik heb gebeld met de NS.
Ze krijgen op de website de zelfde melding als ik!!!
Maar op de telefoon met de app krijgen ze de juiste info!
Ze krijgen op de website de zelfde melding als ik!!!
Maar op de telefoon met de app krijgen ze de juiste info!
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Bij mij werkt de site ook prima https://www.ns.nl/reisplanner/#/?vertre ... 21T12%3A31
-
- Berichten: 32461
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Hoe dat kan weet ik ook niet. Ik was van de week wat dingen aan het uitproberen, en dan ging het ook niet altijd goed. En dan ging het toch echt om 'gewone' ritten. Wat je kunt doen, als je ergens moet overstappen, is de reis 'opsplitsen', dus twee trajecten invoeren. Dan lukt het meestal wel.
Misschien dat de site hier en daar nog aangepast moet worden van de Coronadienstregeling naar de 'gewone' dienstregeling. Dat zou een verklaring kunnen zijn.
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Nee, dat klopt niet. Dan zou iedereen die de planner gebruikt hier last van hebben.witte angora schreef: ↑19 jul 2020 12:33
Misschien dat de site hier en daar nog aangepast moet worden van de Coronadienstregeling naar de 'gewone' dienstregeling. Dat zou een verklaring kunnen zijn.
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
De klantenservice heeft de reis aan mij telefonisch doorgegeven.
Wat mij betreft mag deze draad gesloten worden.
Wat mij betreft mag deze draad gesloten worden.
kuklos
vindt dit leuk
kuklos
vindt dit leuk
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
Niet meteen gaan mopperen, lieve mensen van het forum. Tussen 12.12 en 12.27 kan veel gebeuren. Bv een telefoontje naar NS. Fijn dat het voor Ridder777 is opgelost, toch? En heel merkwaardig dat sommige gebruikers er wel last van hebben en andere niet.
sylvesterb
en moederslink
vinden dit leuk
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Reis plannen op de website van NS onmogelijk.
De site van NS is wat anders dan de site van 9292 planner.
Gewoon voortaan 9292 gebruiken.
Zie link van Zeer Privé en Lowieze , deze werkt prima.
Gewoon voortaan 9292 gebruiken.
Zie link van Zeer Privé en Lowieze , deze werkt prima.