LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rolstoeltaxi-prijzen
-
rolstoeltaxi-prijzen
rolstoeltaxi-prijzen.
Graag zou ik hier tevoorschijn willen zien komen wat rolstoelers zo'n beetje moeten betalen per kilometer.
Wie ook een eerste aanslag weet dan die hier ook vermelden graag.
't Is voor een klein eigen onderzoekje.
Met de vriendelijke groeten van.................
Grootvader
Graag zou ik hier tevoorschijn willen zien komen wat rolstoelers zo'n beetje moeten betalen per kilometer.
Wie ook een eerste aanslag weet dan die hier ook vermelden graag.
't Is voor een klein eigen onderzoekje.
Met de vriendelijke groeten van.................
Grootvader
-
Re: rolstoeltaxi-prijzen
Beste Grootvader,
Gaat u nu roolstoelvervoer aanbieden?
Volgens mij had ik ergens iets gelezen Dat U gestopt was. Niet??
Verder ben ik er al te lang vooruit.
Maar ik verwacht dat deze prijzen op max. staan.
Gr
Gaat u nu roolstoelvervoer aanbieden?
Volgens mij had ik ergens iets gelezen Dat U gestopt was. Niet??
Verder ben ik er al te lang vooruit.
Maar ik verwacht dat deze prijzen op max. staan.
Gr
-
Weer in bedrijf.
Ik ben bezig met een marktorienterend onderzoek omdat ik inderdaad weer wil beginnen met een taxi-onderneming in Amsterdam.
Ben alleen geïnteressseerd wat de markt op dit ogenblik vraagt voor rolstoeltaxivervoer.
Standaard voor gewone taxi's is dit 1-e aanslag 7,80 en na 2 km 2,20/km.
Vooral die eerste aanslag is bedoeld (vanuit het ministerie bezien dan) om het weigeren van kleine ritjes tegen te gaan (een gestoorde gedachtegang).
Dus kortom, mag ik wat landelijke cijfers??
Grootvader
Ik ben bezig met een marktorienterend onderzoek omdat ik inderdaad weer wil beginnen met een taxi-onderneming in Amsterdam.
Ben alleen geïnteressseerd wat de markt op dit ogenblik vraagt voor rolstoeltaxivervoer.
Standaard voor gewone taxi's is dit 1-e aanslag 7,80 en na 2 km 2,20/km.
Vooral die eerste aanslag is bedoeld (vanuit het ministerie bezien dan) om het weigeren van kleine ritjes tegen te gaan (een gestoorde gedachtegang).
Dus kortom, mag ik wat landelijke cijfers??
Grootvader
Is een beetje afhankelijk waar je woont grootvader,
Ik woon in midden/west brabant en ik heb hier een 5 zonevervoer en betaal per zone een eigen bijdrage van 46 cent.
Maak ik gebruik van valys dan betaal je binnen pkb 16 cent en buiten pkb 1,10 per km.
Ik woon in midden/west brabant en ik heb hier een 5 zonevervoer en betaal per zone een eigen bijdrage van 46 cent.
Maak ik gebruik van valys dan betaal je binnen pkb 16 cent en buiten pkb 1,10 per km.
Dag grootvader,
Ik weet niet precies met welke bedragen u geholpen zou zijn. Hierboven vermeldt puma weliswaar de valys- en deeltaxitarieven, maar dat lijken me niet de bedragen waar u voor kunt rijden, aangezien deze gesubsidieerd zijn.
Maar wellicht verkeerd gedacht
Om die reden heb ik een nota opgezocht van mijn gangbare taxibedrijf, die steeds ingediend wordt bij het ziekenfonds, voor specifiek ziekenvervoer. (rolstoelbus zonder begeleiding)
Starttarief komt hier niet uit naar voren, maar de kosten waren E 50,94 voor 36 bezette kilometers.
Overigens natuurlijk een bedongen km-prijs door het ziekenfonds.
Dan kennen wij hier de voorafgesproken vaste prijzen. Voor een binnenstadse rit (zeg maar binnendorps, ca. 3 km) met een rolstoelaangepaste caddy betalen wij hier 8 euro enkele reis.
Maar ja, óf je hier iets aan hebt weet ik ook absoluut niet!
Oh ja, hier is het land van Mandemakers, dat zegt genoeg neem ik aan
Succes!!
Ik weet niet precies met welke bedragen u geholpen zou zijn. Hierboven vermeldt puma weliswaar de valys- en deeltaxitarieven, maar dat lijken me niet de bedragen waar u voor kunt rijden, aangezien deze gesubsidieerd zijn.
Maar wellicht verkeerd gedacht
Om die reden heb ik een nota opgezocht van mijn gangbare taxibedrijf, die steeds ingediend wordt bij het ziekenfonds, voor specifiek ziekenvervoer. (rolstoelbus zonder begeleiding)
Starttarief komt hier niet uit naar voren, maar de kosten waren E 50,94 voor 36 bezette kilometers.
Overigens natuurlijk een bedongen km-prijs door het ziekenfonds.
Dan kennen wij hier de voorafgesproken vaste prijzen. Voor een binnenstadse rit (zeg maar binnendorps, ca. 3 km) met een rolstoelaangepaste caddy betalen wij hier 8 euro enkele reis.
Maar ja, óf je hier iets aan hebt weet ik ook absoluut niet!
Oh ja, hier is het land van Mandemakers, dat zegt genoeg neem ik aan
Succes!!
-
rolstoeltaxitarieven.
Vooral die laatste informatie is iets waar ik naar op zoek ben want daar kan ik wat mee!
De gesubsidieerde tarieven weet ik wel zo'n beetje.
Nog meer landelijke en grootsteedse tarieven rolstoelvervoer?
Grootvader
Vooral die laatste informatie is iets waar ik naar op zoek ben want daar kan ik wat mee!
De gesubsidieerde tarieven weet ik wel zo'n beetje.
Nog meer landelijke en grootsteedse tarieven rolstoelvervoer?
Grootvader
-
En jij kan met je jarenlange ervaring niet achter de tarieven komen via ex-collega's? Beetje gek
-
Gek?
'k Zou gek zijn als ik die ouderwetse slakkenpost zou gaan gebruiken of verschillende telefoontjes zou plegen.
Bovendien, het is toch prettig om te lezen dat je er toch nog bent?
Prettige avond Gravendigger!
Grootvader
'k Zou gek zijn als ik die ouderwetse slakkenpost zou gaan gebruiken of verschillende telefoontjes zou plegen.
Bovendien, het is toch prettig om te lezen dat je er toch nog bent?
Prettige avond Gravendigger!
Grootvader
Hoi Grootvader,
Misschien (bijna ongetwijfeld ) ten overvloede, maar bent u al op onderstaande site geweest?
http://www.verkeerenwaterstaat.nl/onder ... ten/prijs/
Hier staan iig wat prijzen uitgewerkt voor consumenten.
Misschien (bijna ongetwijfeld ) ten overvloede, maar bent u al op onderstaande site geweest?
http://www.verkeerenwaterstaat.nl/onder ... ten/prijs/
Hier staan iig wat prijzen uitgewerkt voor consumenten.
-
taxitarieven.
Uiteraard ken ik de door de minister vastgestelde maximumtarieven taxi's en kleinbustaxivervoer.
Maar voor ritten voor zorgverzekeringen zit men met heel andere, lagere tarieven.
Die ritprijzen zoek ik dus maar wel ongesubsidieert.
Met vriendelijke groeten;
Grootvader
Uiteraard ken ik de door de minister vastgestelde maximumtarieven taxi's en kleinbustaxivervoer.
Maar voor ritten voor zorgverzekeringen zit men met heel andere, lagere tarieven.
Die ritprijzen zoek ik dus maar wel ongesubsidieert.
Met vriendelijke groeten;
Grootvader
-
Als ik heel eerlijk mag zijn, kanovaarder, gaat betrouwbaarheid van rolstoelvervoer bij mij voor het prijskaartje.