LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spoordeelwinkel.nl - verkeerde code + geen reactie op klacht

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Katjes

Spoordeelwinkel.nl - verkeerde code + geen reactie op klacht

Ongelezen bericht door Katjes »

Op 1 april heb ik via spoordeelwinkel.nl, het nieuwe concept van de NS, een treinkaartje voor volwassenen besteld + entree voor het museum. In plaats van een code voor een volwassenen kaartje, heb ik een code gekregen voor een railrunner... Hierover heb ik die ochtend gelijk contact opgenomen met spoordeelwinkel (telefonisch), maar zij verwezen mij door naar de NS. De klantenservice van de NS was gesloten en dus per mail contact opgenomen. De NS verwees me weer door naar spoordeelwinkel.nl. Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad en contact per email, heb ik nog steeds geen code ontvangen.

Wat kan ik hier aan doen? Ik heb nu dus voor een product betaald wat ik niet heb ontvangen, inmiddels zijn we 20 dagen verder.

snowfever

Re: Spoordeelwinkel.nl - verkeerde code + geen reactie op klacht

Ongelezen bericht door snowfever »

Gewoon mailen met de spoordeelwinkel service, desnoods paar keer herinneren. Ervaring is dat men altijd zaken oplost, duurt soms enkele dagen.

Gesloten