Tot mijn grote verbazing wordt het steeds duidelijker dat de mensen achter stadsbus Maastricht steeds meer gaan discrimineren en daar ook nog trots op zijn ook.
De mensen achter de schermen die zich sinds twee dagen in het groot met hun voornaam op de ruit van hun nieuwe kantoor aan station presenteren alsof zij de mensen zijn die het de passagiers naar hun zin maken doen aan discriminatie (met name een zekere Paul Mulekom), en wel aan arm en rijk. Daar waar de meeste mensen van de bus gebruik maken worden de tarieven maar liefst 60% minimaal duurder en daar waar niemand gebruik van de bus maakt worden de tarieven goedkoper. M.a.w. de veel gebruiker moet meer betalen en de minder gebruiker minder.
Verder is het bestuur erin geslaagd om als enige in Nederland met een oplossing voor het soms te overvolle probleem van een bus te komen, jaag ze er gewoon uit en probeer ze op zaterdag avond in de nachtbus tekrijgen tegen een dusdanig gereduceerd tarief dat het goedkoper is geworden als een stadsbus overdag.
Nee heren het enige wat jullie doen is volgens mij koffie drinken in dat mooie nieuwe kantoor van jullie, jullie hebben niet eens de moeite genomen om jullie eerder bedachte oplossingen voor het zone probleem van de bushalte voor het station te verwijderen zodat niet alle buschauffeurs voor joker staan evenals de controleurs die iemand in een bus duidelijk moeten maken dat ze met bepaalde zone abonnementen NIET door heel Maastricht kunnen reizen terwijl dat wel op de haltes staat. Jullie doen me echt lachen, ik hoop dan ook dat jullie nu ook een betere koffie automaat hebben gekregen zodat jullie met nog betere ideeen kunnen komen. Maar gelukkig staat er ook al op de ruit vermeld: Wat gaan we doen als ze binnenkort met pensioen gaan, Nou heel simpel de boel werkelijk eens goed leiden en naar fatsoenlijke oplossingen zoeken voor de slogan, Hoe krijgen we meer mensen in de bussen ipv de auto ipv meer mensen in de auto en minder in de bus. Jullie hebben vrij vervoer, ik zou zeggen discrimineer maar rustig verder zone 6650 is toch via de Noorderbrug met zone 6658 verbonden niet, en de mensen tussen Berg, Vilt en Maastricht meer laten betalen omdat de bus ineens via twee andere zones naar Maastricht Centraal rijdt. Maar voor zone 6650 hoef je niet bij tebetalen als je via 6659 naar 6658 rijdt omdat het "noodgedwongen" is via deze zone te rijden, nee stel je voor de " Rijke" mensen uit bv Bunde zouden dan extra moeten betalen, nee dat kan niet. Maar de " arme" boer uit bv Gronsveld kan dit wel. Nou er rest mij niets anders te schrijven als heeeeel veeel succes met jullie absoluut asociale beleid. er zijn er maar twee de dupe van, de bus gebruiker en de chauffeur want die wordt erop aangesproken, en laat die er nou juist niets aan kunnen doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] STADSBUS MAASTRICHT DISCRIMINEERT
Re: STADSBUS MAASTRICHT DISCRIMINEERT
Alle reacties over het openbaar vervoer
vind ik heel leuk, maar laat ons boeren van Gronsveld er buiten.
vind ik heel leuk, maar laat ons boeren van Gronsveld er buiten.
goh mick volgens mij ben je erg gefrustreerd neem een pilletje dan gaat dat over
oh ja en als je jaloers bent op onze nieuwe mooie locatie loop eens binnen hebben echt een mooie koffie automaat en ook is de koffie er goed
als je iemand van stadsbus zijn naam gebruikt of over deze persoon iets wil zeggen doe dat dan goed kijk eerst eens hoe je deze goeie man zijn naam schrijft
je moet niet iets lullen waar je niets over weet, wij zeggen toch ook niks over het slechte bereik van vodafone is wel louw werkgeveg ,toch
tip van mij neem een jaarkaart van stadsbus zelf moet jij eens kijken waar je daar overal mee kunt komen.
verder wens ik je veel succes als jurist nou ja jurist bij vodafone
groetjes een buschauffeur
oh ja en als je jaloers bent op onze nieuwe mooie locatie loop eens binnen hebben echt een mooie koffie automaat en ook is de koffie er goed
als je iemand van stadsbus zijn naam gebruikt of over deze persoon iets wil zeggen doe dat dan goed kijk eerst eens hoe je deze goeie man zijn naam schrijft
je moet niet iets lullen waar je niets over weet, wij zeggen toch ook niks over het slechte bereik van vodafone is wel louw werkgeveg ,toch
tip van mij neem een jaarkaart van stadsbus zelf moet jij eens kijken waar je daar overal mee kunt komen.
verder wens ik je veel succes als jurist nou ja jurist bij vodafone
groetjes een buschauffeur
tututututut, waarom is die arme Mick nou gefrustreerd? Omdat ie een punt aanhaalt waar hij niet met zijn hoofd bij kan (en ergens kan ik m daar ook idd gelijk ingeven!!!)
Geloof toch dat een forum toch bestemd is om discussie punten tentoon te spreiden. En als die arme gozer iets op zn lever heeft mag ie t niet zeggen??? Beetje kinderachtig vinden jullie niet?
Maareh... menier sjeng vaan de stadsbus
Wie kin t daan dat iech met mien abonnemint 6649 (2 steerkes!!) neet naor Malberreg maag reije? Iech höb 6649 umtot miene vrund in Groonsveld woent. Dus daan moot iech beij betaole??? En mien beste vriendin die in Nazareth woent 6650, maag wel naor häöre vrund in rothem en kemissies kin goon doen beij de plus merret op Belfort, zoonder beij te betaole?
Gefrustreerd? Ik vind mick niet zo erg gefrustreerd. Frustrerend is het feit dat je vanaf het station naar Scharn €2,40 moet betalen terwijl t in feite 2 minuten lopen is. En naar t villapark voor €1,60 kan.
Wonen er zoveel kreupele mensen in die sjieke wijk? En de mensen in n rolstoel die voor n onderzoek (of god weet wat) naar t AZM moeten dan alsnog kunnen bijlappen. alsof de ziekenzorg al niet genoeg kost!
Geloof toch dat een forum toch bestemd is om discussie punten tentoon te spreiden. En als die arme gozer iets op zn lever heeft mag ie t niet zeggen??? Beetje kinderachtig vinden jullie niet?
Maareh... menier sjeng vaan de stadsbus
Wie kin t daan dat iech met mien abonnemint 6649 (2 steerkes!!) neet naor Malberreg maag reije? Iech höb 6649 umtot miene vrund in Groonsveld woent. Dus daan moot iech beij betaole??? En mien beste vriendin die in Nazareth woent 6650, maag wel naor häöre vrund in rothem en kemissies kin goon doen beij de plus merret op Belfort, zoonder beij te betaole?
Gefrustreerd? Ik vind mick niet zo erg gefrustreerd. Frustrerend is het feit dat je vanaf het station naar Scharn €2,40 moet betalen terwijl t in feite 2 minuten lopen is. En naar t villapark voor €1,60 kan.
Wonen er zoveel kreupele mensen in die sjieke wijk? En de mensen in n rolstoel die voor n onderzoek (of god weet wat) naar t AZM moeten dan alsnog kunnen bijlappen. alsof de ziekenzorg al niet genoeg kost!