Ik heb nog wat onderzoek gedaan naar Stadsbus Maastricht, het beste vind ik dat op hun eigen site www.stadsbus.maastricht.nl links onderaan staat: mail ons. Maar dat dit niet mogelijk is. De Heren vermeld op dat oh zo mooie raam in hun nieuwe gebouw zijn zeker bang voor reacties waar ze geen antwoord op weten of hoeven te geven, Dhr. Paul M zeker niet.
Ik vond het volgende op een andere site over stadbus Maastricht, onder statistieken.
BESPOTTELIJKE STATISTIEKEN
Station - Limburglaan (Provinciehuis); lijn 1; bus 822; in 12.14 (+7); uit 12.18 (+8); 32 passagiers;
Heugem Balsemienbeemd - Station; lijn 3; bus 61; in 13.11 (0); uit 13.32 (+2); 25 passagiers;
Station - Borgharen-Middenstraat; lijn 8; bus 57; in 13.35 (+7); uit 13.52 (+9); 23 passagiers
Itteren-Pasestraat - Markt; lijn 18; bus 821; in 15.01 (0); uit 15.26 (-1); 21 passagiers;
Grote Gracht - Oud Caberg-Pergamijndonk; lijn 2; bus 801; in 15.43 (+3); uit 15.57 (+2); een stuk of 50 passagiers;
Caberg Clavecimbelstraat - Brusselsepoort- Bakstraat / VOM-halte; lijn 10; bus 68; in 16.20 (+8); uit 16.27 (+9); 14 passagiers;
Brusselse poort- Bakstraat / VOM-halte - Markt; lijn 5; bus 38; in 16.56 (+13 of -2); uit 17.07 (+13 of -2); 11 passagiers
Dus P. Mulekom heb ik toch weer gelijk en jij niet, wij doen het goed, hahahahah zie bovenstaande, wordt tijd dat jullie eens bij TEC in Luik gaan kijken en studeren daar zie je betere oplossingen, ik ben nog niet in een bus aldaar gestapt op mijn part welk tijdstip van de dag met zoooo weinig mensen in de bus.
Dit getuigd dus weer van jullie mentaliteit, liever de mensen d'r uit als d'r in.
Ga zo verder met de tijd dat je met pensioen gaat kun je nog 40 buschauffeurs meenemen omdat er dan toch geen andere reizigers als studenten in de bus zitten.
Wat hebben jullie weer voor een geniaal plan bedacht voor de zomer als de fiets zooo veel goedkoper wordt als de bus, weer schrijven: Zie je we helpen mee de bevolking van Maastricht op de fiets te krijgen en dus de gezondheid te bevorderen??
Haha directie en management jullie doen me lachen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] STADSBUS MAASTRICHT GOED??? CHAUFFEURS JA, BESTUUR: NEE
Re: STADSBUS MAASTRICHT GOED??? CHAUFFEURS JA, BESTUUR: NEE
Wat ben jij toch gefrustreerd zeg. Zoek en vind een hobby, want door jouw reacties en opmerkingen op dit forum maak je je aardig belachelijk.
"Vloeken (schelden) lost niets op"
"Vloeken (schelden) lost niets op"
gelijk gelijk duizendmaal gelijk heb je Mick, niet alleen de TEC wat dacht je van De Lijn met haar prijzen voor EEN euro naar station bij stadsbus in de aanbieding 2,40 euro.
terwijl dei Mulekom nog niet eens weet waar de prinsseselaan in maastricht licht JA NATUURLIJK OP HET KONINGSPLEIN nee paultje uit eijsden op het oranjeplein boer
terwijl dei Mulekom nog niet eens weet waar de prinsseselaan in maastricht licht JA NATUURLIJK OP HET KONINGSPLEIN nee paultje uit eijsden op het oranjeplein boer
Eindelijk iemand die me begrijpt, van Heer naar Daalhof?? Twee sterren?? Niks ervan, van Geulle naar Daalhof?? Twee sterren?? Yes!! Ik noem dat maar onder een noemer "ongelijkheidsbehandeling".
Tip voor mensen van Wolder of richting Sterrenflat neem inderdaad De Lijn voor €1 ben je thuis. Chauffeur ik heb respect voor je.
Tip voor mensen van Wolder of richting Sterrenflat neem inderdaad De Lijn voor €1 ben je thuis. Chauffeur ik heb respect voor je.
Mick, your the man!
Mijn zoon gaat iedere dag naar de Montessori school (bij de Brussels Poort) Hij betaalt 3 (!!) sterren daarvoor...terwijl mensen uit Geulle, kilometers buiten Maastricht, 2 sterren betalen..Waanzin!!!! Mick durft stadsbus Maastricht op de vingers te tikken, en ik geef hem daar 100% gelijk in!!!
Mijn zoon gaat iedere dag naar de Montessori school (bij de Brussels Poort) Hij betaalt 3 (!!) sterren daarvoor...terwijl mensen uit Geulle, kilometers buiten Maastricht, 2 sterren betalen..Waanzin!!!! Mick durft stadsbus Maastricht op de vingers te tikken, en ik geef hem daar 100% gelijk in!!!