LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Staking Stadsbus Maastricht
Staking Stadsbus Maastricht
Eindelijk, prima en laat ze daar in Den Haag maar eens een poepje ruiken.
Doorgaan heet het motto... tot het gaatje.
Zalm en de Geus maak jullie borst maar nat kerels ...dat wordt nu zweten in jullie witte boordenjasjes.
De gewone burger proberen uit te zuigen.
Ga zo door dames en heren van de Stadsbus chapeau voor iedereen.
Ben benieuwd wat hier voor een reactie opkomt.....zal wel van iemand zijn die een paar keer boven modaal zit of iemand die wil werken tot 65.
Volhouden.
Groetjes vaan Sjeng oet Mestreech
Doorgaan heet het motto... tot het gaatje.
Zalm en de Geus maak jullie borst maar nat kerels ...dat wordt nu zweten in jullie witte boordenjasjes.
De gewone burger proberen uit te zuigen.
Ga zo door dames en heren van de Stadsbus chapeau voor iedereen.
Ben benieuwd wat hier voor een reactie opkomt.....zal wel van iemand zijn die een paar keer boven modaal zit of iemand die wil werken tot 65.
Volhouden.
Groetjes vaan Sjeng oet Mestreech
Re: Staking Stadsbus Maastricht
denk je dat Zalm of De Geus met die bus mee wilden dan????????
Het werd tijd dat wij met zijn allen eens in opstand kwamen tegen deze kabinetsplannen.
Chapeau Stadsbus Maastricht en al die anderen die gestaakt hebben, misschien dat dit helpt, en de volgende keer als jullie staken hebben jullie in ieder geval mijn steun zoals eindelijk 71 % van de bevolking jullie steunt.
Weg met dit afbraak kabinet.
Groetjes aan iedere staker
Jordie
Chapeau Stadsbus Maastricht en al die anderen die gestaakt hebben, misschien dat dit helpt, en de volgende keer als jullie staken hebben jullie in ieder geval mijn steun zoals eindelijk 71 % van de bevolking jullie steunt.
Weg met dit afbraak kabinet.
Groetjes aan iedere staker
Jordie
Die weten Maastricht nog niet eens te vinden als er geen banket in het vooruitzicht gesteld wordt ivm een of andere Europese bijeenkomst laat staan dat ze zich druk maken over een staking.Zalm en de Geus maak jullie borst maar nat kerels ...dat wordt nu zweten in jullie witte boordenjasjes.
Ze maken zich liever druk over handhaving van het grijze kenteken omdat er veel 2e auto's op grijs kenteken staan. En wie zou er nu in zo'n auto rijden?????????????? Precies!
Wacht maar eens wat Den Haag voor ons in petto heeft met de nieuwe prijzen voor een strippenkaart, lache.
Zeg Mick, alles wat ik zo over jou lees is dat je alleen maar spuugt op zaken waar je helemaal geen verstand van hebt.
Als het daadwerkelijk zo zou zijn zoals jij in het forum over alles en nogwat uitlaat, waarom geef jij je dan niet op voor één of andere politieke partij.
Want met jou hersens die uitaard zéér geniaal van aardt zijn, ben jij de redder van ons kikkerlandje, je bent een tweede (wijlen) Pim Fortuyn.
Ik weet de naam al van deze partij...MWA partij oftewel MICK WEET ALLES.
Ps en over de schauffeurs van Stadsbus Maastricht ...niets dan lof hoor, deze mensen komen voor de zaakjes op.
Kan ik niet over jou zeggen, jij kraakt meestal af.
Maar ja kanker jij maar lekker verder.
Als het daadwerkelijk zo zou zijn zoals jij in het forum over alles en nogwat uitlaat, waarom geef jij je dan niet op voor één of andere politieke partij.
Want met jou hersens die uitaard zéér geniaal van aardt zijn, ben jij de redder van ons kikkerlandje, je bent een tweede (wijlen) Pim Fortuyn.
Ik weet de naam al van deze partij...MWA partij oftewel MICK WEET ALLES.
Ps en over de schauffeurs van Stadsbus Maastricht ...niets dan lof hoor, deze mensen komen voor de zaakjes op.
Kan ik niet over jou zeggen, jij kraakt meestal af.
Maar ja kanker jij maar lekker verder.
Ik zie het al John, meer ballen dan verstand, maar ja zo ben je geboren, kanker is echt leuk vooral als je het hebt, dus respect??? jij hebt zeker nog niemand aan kanker verloren, helaas!! Chaufeurs zijn op enkele uitzonderingen na het vrijwel allemaal met me eens, vanochtend stapte ik om 08.30 uur in de bus, was toen AL de derde die vandaag in die bus stapte.
Ga jij maar fijn verder met al je lof uitingen maar laat voor mij dat k..... gezwel maar buiten staan.
Ga jij maar fijn verder met al je lof uitingen maar laat voor mij dat k..... gezwel maar buiten staan.
Ik geef Mick in deze gelijk, men kankert niet, men zeurt. Iemand die met deze term gooit heeft de ballen verstand van hoe erg deze ziekte wel niet is! Dus john, ipv af te geven op Mick, leer jezelf dan eerst eens wat normen en waarden aan!
Geef de andere schrijvers helemaal gelijk en zeker Mick, John voor jou niets meer dan onbegrip, je moest je schamen om met wel zeer ernstige woorden tegooien, dit geeft je EQ wel weer, pindanootje.
Nou ben het wel met Mick eens, John is volgens mij zo blij als een kind als ie meer mag betalen voor weiniger service, nou John heel veel succes ik mag jou manier van denken. Voor wat betreft Mick, ga zo door ook mijn portemonai wordt steeds kleiner. john heeft zeker de straat prijs gewonnen. Maar wat wordt de nieuwe strippenkaart prijs nu, krijg ik straks hartklachten?? Wordt de taxi inderdaad goedkoper als de bus?? Volgende episode afwachten.
Even meekletsen....John buiten dat woordje kanker geef ik je groot gelijk over Mick en al die andere verbeteraars.
De beste stuurlui staan aan wal.
Ik vraag mij af in wat voor een Branche zij eigenlijk werken......soc. d....
of achter de marktkraam, het laatste denk ik ze schreeuwen als marktlui.
Klets nu maar lekker verder over al het zinloze op deze Aarde wereld verbeteraars.
De beste stuurlui staan aan wal.
Ik vraag mij af in wat voor een Branche zij eigenlijk werken......soc. d....
of achter de marktkraam, het laatste denk ik ze schreeuwen als marktlui.
Klets nu maar lekker verder over al het zinloze op deze Aarde wereld verbeteraars.