LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] steeds minder controles in de treinen
Re: steeds minder controles in de treinen
@duiner;
Ik pas de toon van mijn reactie aan op de toon van het topic en zie dat niet als verzieken. Gezien het feit dat u vrijwel niet met relevante antwoorden op gestelde vragen van andere forummers komt, twijfel ik enigzins aan het waarheidsgehalte van de door u geopende topics.
U bent natuurlijk niet verplicht om antwoorden of nadere info te geven, maar dan moet u ook niet zeuren als mensen zelf antwoorden gaan invullen of anderszins hun gedachten plaatsen.
Ik pas de toon van mijn reactie aan op de toon van het topic en zie dat niet als verzieken. Gezien het feit dat u vrijwel niet met relevante antwoorden op gestelde vragen van andere forummers komt, twijfel ik enigzins aan het waarheidsgehalte van de door u geopende topics.
U bent natuurlijk niet verplicht om antwoorden of nadere info te geven, maar dan moet u ook niet zeuren als mensen zelf antwoorden gaan invullen of anderszins hun gedachten plaatsen.
-
Jammer dat iemand die actief is op dit forum zo wordt behandeld duiner heeft blijk gegeven, dat hij veel verstand heeft van honden, auto's en treinen.
Was ik zelf maar zo georiënteerd over van alles en nog wat als duiner.
dank je, maar laat maar , er zullen altijd wel " uitdagers" of klieren zijn, op elk soort forum .magere janus schreef:Jammer dat iemand die actief is op dit forum zo wordt behandeld duiner heeft blijk gegeven, dat hij veel verstand heeft van honden, auto's en treinen.
.
duiner schreef:dank je, maar laat maar , er zullen altijd wel " uitdagers" of klieren zijn, op elk soort forum .magere janus schreef:Jammer dat iemand die actief is op dit forum zo wordt behandeld duiner heeft blijk gegeven, dat hij veel verstand heeft van honden, auto's en treinen.
.
Voor alle duidelijkheid:
dames die met pensioen zijn en niet weten wat ze met hun vrije tijd aanmoeten: Uw lotgenoten vindt U op Seniorenweb.nl, ga daar lekker verder chatten over pindarotsjes, breipatronen en fietsen met terugtraprem.
Daar kunt U ook Uw nutteloze topics kwijt.
Enne. niet voordringen in de supermarkt hè...****, weer een nieuw topic....
Er zullen altijd mensen zijn die reageren op een topic, er zullen altijd mensen zijn die vragen stellen in een topic.duiner schreef: dank je, maar laat maar , er zullen altijd wel " uitdagers" of klieren zijn, op elk soort forum .
.
Is wel raar dat een TS zelf niet reageerd op vragen die aan haar gesteld worden.
Dit vind ik nou een "leuk" antwoord.duiner schreef:dank je, maar laat maar , er zullen altijd wel " uitdagers" of klieren zijn, op elk soort forum .magere janus schreef:Jammer dat iemand die actief is op dit forum zo wordt behandeld duiner heeft blijk gegeven, dat hij veel verstand heeft van honden, auto's en treinen.
.
Hoe zat het ook alweer met het omroepen
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
@ Seconds-out, zie je niet dat magere Janus een heel klein beetje de draak steekt met Duiner? Lees het nog maar eens als je wilt vanuit die invalshoek.
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb ook wat andere berichten van Janus gelezen... Het is volgens mij gewoon een vorm van humor, maar je moet het even doorhebben.
-
ach, wat kan je anders , he ?.......dan ze " dan maar " gelijk te geven ..
ga ik ook maar doen, dan is hun lol er snel van af ..
ze willen ons gewoon op de kast jagen, daar krijgen ze een kick van
precies als sommige irritanten op zo'n hondenforum , ze zijn het niet waard om ze serieus te nemen !
.
Wie is ons ?duiner schreef: ach, wat kan je anders , he ?.......dan ze " dan maar " gelijk te geven ..
ga ik ook maar doen, dan is hun lol er snel van af ..
ze willen ons gewoon op de kast jagen, daar krijgen ze een kick van
precies als sommige irritanten op zo'n hondenforum , ze zijn het niet waard om ze serieus te nemen !
.
Volgens mij duiner en haar hond.Wie is ons ?
Dat zou inderdaad kunnen, maar Duiner heeft nu geen tijd omallier schreef:Volgens mij duiner en haar hond.Wie is ons ?
te antwoorden want ze controle aan het houden in de treinen.
ook hier is het jouw dag vandaagChocomelk schreef:Dat zou inderdaad kunnen, maar Duiner heeft nu geen tijd omallier schreef:Volgens mij duiner en haar hond.Wie is ons ?
te antwoorden want ze controle aan het houden in de treinen.
.
Al klaar met je controle door heel Nederland, zo dat heb jeduiner schreef: ook hier is het jouw dag vandaag
.
snel gedaan zeg.