LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STS Taxi Service is niet aangesloten bij geschillencommissie

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
nl14759

STS Taxi Service is niet aangesloten bij geschillencommissie

Ongelezen bericht door nl14759 »

Ik heb een klacht over een niet geleverde service van STS Taxi Service en ik wil daardoor hun rekening niet betalen Deze klacht heb ik aangetekend verstuurd naar het betreffende bedrijf. Daar is geen enkele reaktie op gekomen behalve nog meer aanmaningen en een dreigement van een deurwaarder als ik de rekening niet betaal. :cry:
Vervolgens heb ik, zoals beschreven op de web pagina van het bedrijf, mijn klacht voorgelegd aan de geschillencommissie Taxivervoer. Nu blijkt de geschillencommissie mijn klacht niet in behandeling te kunnen nemen omdat het bedrijf niet is aangesloten bij de geschillencommissie terwijl het notabene op hun webpagina staat. Mijn rechtsbijstandverzekering kan mij ook niet helpen omdat het bedrag waarover het geschil gaat lager is dan € 225,-.
Kan een bedrijf zo maar verwijzen naar een geschillencommissie waar ze niet bij aangesloten blijken te zijn?
Wat kan ik nu nog doen om mijn klacht in behandeling te krijgen?

René1974

Re: STS Taxi Service is niet aangesloten bij geschillencommissie

Ongelezen bericht door René1974 »

hoi nl

ik vrees dat je er weinig aan kan doen. Wel spijtig om te horen dat er een bedrijf is die misleide informatie geeft over een klachtencommissie. Maar er is een landelijke klachten buro voor taxi klachten www.taxiklacht.nl misschien dat zij wat voor jouw kunnen betekenen. Is dit niet het geval dan succes met sts taxi ( service) Weet niet wat de inhoud van de klacht is mar nogmaals succes

gr,
rene

STS Taxi Service

Ongelezen bericht door STS Taxi Service »

Wij zijn zeer verbolgen op deze ongenuanceerde zwart makerij van onze firma, in de eerste plaats willen wij melden dat wij wel degelijk lid zijn van de geschillen commisie ,wij worden jaarlijks gecontrolerd door het KIWA dus het is zelf onmogelijk om geen lid te zijn van de geschillen commisie.
Deze mensen bestellen een taxi + twee kinderzitjes onze chauffeur staat 1 en 1/2 uur te wachten op Schipol, toen pas melden de passagiers zich maar hadden zich bedacht en stuurde de taxi weg.
Indien deze mensen netjes de taxi eerder afgezegd hadden dan zouden wij deze auto weer voor een andere rit kunnen inzetten.door het op deze manier af te zeggen hebben wij inkomsten derving en behoren deze mensen zoals in onze voorwaarde staat de taxi te betalen.Wij hebben aan alle voorwaaden voldaan en willen dan ook dat deze personen de verkeerde voorstelling van zaken en verdacht makerij rectificeerd.

RMCDAAN

Ongelezen bericht door RMCDAAN »

Dat is het risico van taxiondernemen. De ene keer komt je passagier binnen 45 minuten na landing en de andere keer 2 uur. ( paramaribovluchten).

Dat wegsturen zal waarschijnlijk ook te maken hebben gehad met de houding van de chauffeur als ik de reactie van STS lees.

STS Taxi Service

Ongelezen bericht door STS Taxi Service »

Wat goed van Meneer Daan dat hij een oordeel kan vellen terwijl hij er niet eens bij is geweest.
En zelfs de houding van de chauffeur kan bekritiseren.
Geweldig zulke mensen,,zelfs als ze er niet bij zijn geweest, weten ze precies hoe alles is gegaan, er is maar een kantekening ze hebben altijd wel een menig over iemand anders.

Maarten1234

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Op het moment van bestelling is het niet meer dan billijk dat de rit vroegtijdig wordt afgezegd. Op het moment van bestelling gelden de Algemene Voorwaarden.

Dit is hetzelfde wanneer jij iets bij een winkel iets apart buiten de normale voorraad om besteld. Je betaald een aanbetaling en die krijg je niet terug wanneer je alsnog afziet van het bestelde.

Bij een taxirit betaal je dan de voorijkosten en de kosten voor derving.

bataaf

Ongelezen bericht door bataaf »

Ikzelf heb bij STS taxi gewerkt als chauffeur, en het gebeurde inderdaad regelmatig dat mensen op het laatste moment zomaar de taxirit afzeggen. Of de mensen waren al op een andere manier thuis gekomen zonder dit te melden aan STS taxi.
Met als resultaat dat de chauffeur af en toe bijna 2 uur voor niks stond te wachten.
Dit is heel frustrerend zowel voor de chauffeur als voor het bedrijf.
Het is in dit soort situaties niet meer dan normaal dat de klant moet opdraaien voor de kosten.
En even inhakend op de reactie van Daan, de landingen van vluchten worden nauwlettend in de gaten gehouden dus de chauffeur weet precies wanneer een vlucht is afgehandeld ook als de afhandeling 2 uur duurt ( 100% vluchten).
En de ervaringen die ik heb is dat STS altijd de klanten een goede services geeft.

Gesloten