LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Studenten ov-chipkaart deffect

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
mrjeffrey1

Studenten ov-chipkaart deffect

Ongelezen bericht door mrjeffrey1 »

Ik ben student en heb een studenten ov-chipkaart. Sinds vandaag kom ik er achter dat ik niet meer kan incheken. De oorzaak is onbekend want er zit geen barst of scheur in de kaart wat een oorzaak zou kunnen zijn.

Nu lees ik veel verhalen op internet dat mensen problemen ervaren met de klantenservice van de ov-chipkaart. Ik heb telefonisch contact gehad en ik moet mijn kaart opsturen. Nu zijn er voor mij een aantal vragen die onbeantwoord gebleven zijn door de medewerkers van ov-chipkaart.

Als ik mijn studenten ov-chipkaart opstuur, kan ik dan een declaratieformulier indienen voor de gemaakte kosten in de periode dat ik niet vrij kan reizen? En ik heb van de DUO een studenten ov-chipkaart gekregen met het logo van Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap erop. Is mijn vervangende kaart precies dezelfde of is dit een met een gele voorkant? Voor een voorbeeld van mijn huidige kaart zie link: http://www.plaatjesdump.nl/upload/7615b ... 82aa99.png

Ik hoop dat mensen hun ervaring met mij kunnen delen en antwoord kunnen geven op allebei mijn vragen.

bprosman

Re: Studenten ov-chipkaart deffect

Ongelezen bericht door bprosman »

Tip : "Verlies je kaart" , Geef je kaart als verloren op, heb je binnen 2..3 dagen een nieuwe.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Lees wat op de website staat.
Daar krijg je het antwoord uit eerste hand:
Defecte kaart opsturen