LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] syntus en teveel afgeschreven saldo

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
triangel

syntus en teveel afgeschreven saldo

Ongelezen bericht door triangel »

Wie heeft er ervaring met Syntus (of welk ov-bedrijf ook) die teveel afgeschreven saldo terug moeten storten?
Ik wacht al 2 maanden op een bedrag van 15.93 euro die Syntus van m'n saldo heeft afgeschreven. Volgens de reishistorie tussen 2 (TWEE) haltes.
(dus een ritje van nog geen 10 minuten, incl stoplicht). Daar is helemaal niet uitgecheckt en als hun via het ovchip-kaartnummer dat kunnen inzien, zien ze ook dat daar nooit wordt uitgecheckt. Maar het GPS-systeem van de bus zou niet goed werken. Heb e.e.a. direct doorgegeven, ze reageren vrijwel direct (top!) maar op m'n centen wacht ik nog steeds!
Ik vindt dit van de gekke, het ov is al duur genoeg. Dat GPS-systeem is sowieso niet je van het. Er wordt elke dag op hetzelfde traject gereisd.
(Huis-school) de ene dag betaal ik 1.51 voor dat ritje en de andere 1.75. "GPS-sysyteem bepaald dat". :x

Heb al gebeld en verschillende malen gemaild, ze reageren wel, maar terugstorten ho maar

triangel

Re: syntus en teveel afgeschreven saldo

Ongelezen bericht door triangel »

MichielFRL schreef:Qbuzz Friesland restitueert binnen enkele dagen. Vaak staat het geld al op de rekening voordat ze de bevestiging sturen dat het gecrediteerd wordt.
Kijk dat is wat je noemt klantvriendelijk!

Gesloten