Heeft u daar bewijs van?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Treinkaart met verkeerde datum gekocht, NS wil / kan niet wijzigen
Lowieze
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Treinkaart met verkeerde datum gekocht, NS wil / kan niet wijzigen
Als ik de procedure volgde en getest... ik kon zien wat datum was en aanpassen was weer terug gaan nodig...
dus bij invoeren gewoon foutje gemaakt.
Andere hebben wel eens een site die Scrol fouten maakte maar deze niet....
De App werkte perfect en als je morgen ziek bent, kost het ook niets... gewoon vlak voor vertrek en niets printen!
Die inkt koste ook geld.
dus bij invoeren gewoon foutje gemaakt.
Andere hebben wel eens een site die Scrol fouten maakte maar deze niet....
De App werkte perfect en als je morgen ziek bent, kost het ook niets... gewoon vlak voor vertrek en niets printen!
Die inkt koste ook geld.
Re: Treinkaart met verkeerde datum gekocht, NS wil / kan niet wijzigen
Inderdaad, maar als je op het forum van NS kijkt over de verkeerde datum op een e-ticket, zeggen wel alle forummers “ik heb een verkeerde datum ingevoerd, kan dit nog hersteld worden? “
Dat zegt al heel veel.
Re: Treinkaart met verkeerde datum gekocht, NS wil / kan niet wijzigen
Tijdens het bestelproces wordt de gekozen datum duidelijk getoond, als je daar niet op let zijn de gevolgen ook voor de besteller.
In één discussie over E-tickets op het NS forum doet de moderatie wat geheimzinnig over eventuele veranderingen welke komende zijn, alsof het een groot geheim is.
Wel is duidelijk dat voorwaarde dat een geopend ticket niet retour of gewijzigd kan worden van kracht blijft.
En daarin geef ik NS ook wel weer gelijk, ivm de mogelijkheid tot fraude welke dan ontstaat.
In één discussie over E-tickets op het NS forum doet de moderatie wat geheimzinnig over eventuele veranderingen welke komende zijn, alsof het een groot geheim is.
Wel is duidelijk dat voorwaarde dat een geopend ticket niet retour of gewijzigd kan worden van kracht blijft.
En daarin geef ik NS ook wel weer gelijk, ivm de mogelijkheid tot fraude welke dan ontstaat.
Laatst gewijzigd door BL2 op 11 jan 2019 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Treinkaart met verkeerde datum gekocht, NS wil / kan niet wijzigen
Uiteraard niet. Net als de bewering van TS niet bewezen kan worden.
Re: Treinkaart met verkeerde datum gekocht, NS wil / kan niet wijzigen
Het ligt er maar aan hoe je dat bedoelt.
Blijkbaar heeft de TS geen concreet bewijs van wat er precies gebeurd is en dat iemand anders nog met een bewijs daarvan komt is inderdaad onwaarschijnlijk.
Maar impliciet stelt ze dat er een fout in het bestelproces zit waardoor er een ander kaartje kan worden afgegeven dan er is besteld. En met wat we hier nu weten kan dat nog steeds gewoon waar zijn.
Re: Treinkaart met verkeerde datum gekocht, NS wil / kan niet wijzigen
Helaas is TS nog op reis, anders hadden geweten hoe het verder was gegaan met haar foutieve ticket, immers de datum van geldigheid is nu voorbij.
Re: Treinkaart met verkeerde datum gekocht, NS wil / kan niet wijzigen
Het is wel opmerkelijk dat dit bij honderdduizenden mensen goed gaat, op enkele menselijke fouten/vergissingen na, maar dat er juist bij TS en fout in de procedure zou zitten. Alsof er programmeurs expres in de code hebben gezet dat alleen bij TS de datum moet worden veranderd. Dat kan natuurlijk zo zijn, maar erg waarschijnlijk lijkt me dat niet. Het lijkt mij waarschijnlijker dat TS toch zelf een vergissing heeft gemaakt.
Lowieze
, NeoDutchio
en moederslink
vinden dit leuk
Re: Treinkaart met verkeerde datum gekocht, NS wil / kan niet wijzigen
Ik bedoel precies wat er staat. TS stelt dat "de computer" een fout maakt, ik stel dat ik de kans groter acht dat ze het zelf fout heeft gedaan.ErnieG schreef: ↑10 jan 2019 13:00Het ligt er maar aan hoe je dat bedoelt.
Blijkbaar heeft de TS geen concreet bewijs van wat er precies gebeurd is en dat iemand anders nog met een bewijs daarvan komt is inderdaad onwaarschijnlijk.
Maar impliciet stelt ze dat er een fout in het bestelproces zit waardoor er een ander kaartje kan worden afgegeven dan er is besteld. En met wat we hier nu weten kan dat nog steeds gewoon waar zijn.
Re: Treinkaart met verkeerde datum gekocht, NS wil / kan niet wijzigen
Dat is ook precies wat ik denk.
Re: Treinkaart met verkeerde datum gekocht, NS wil / kan niet wijzigen
En daarmee kunnen we, bij verder uitblijven van enige uitleg/aanvulling van TS dit topic wel afsluiten.
Alles is er wel over gezegd, voor nog veel meer leesvoer, zie het NS forum.
Alles is er wel over gezegd, voor nog veel meer leesvoer, zie het NS forum.
Lowieze
en witte angora
vinden dit leuk