LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veolia Breda, bussen komen gewoon niet

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
eline_

Veolia Breda, bussen komen gewoon niet

Ongelezen bericht door eline_ »

Ik check voor vertrek op 9292ov of de bussen normaal rijden, vervolgens pak ik voor de zekerheid 2 bussen eerder omdat er vaker een bus niet op komt dagen! Vervolgens komt er geen enkele bus opdagen en moet ik alsnog naar het station lopen met zware bagage. Ik vind het echt heel erg dat mensen er niet van op aan kunnen dat een bus rijdt! Dan kun je het net zo goed afschaffen!

Er is verder ook totaal geen informatie te vinden. Of bussen wel of niet rijden, het lijkt wel of dit bedrijf het niet interesseert! Als je bij het service punt op het station iets vraagt of zegt, zeggen ze dat ze daar niks mee te maken hebben..

mitzie1988

Re: Veolia Breda, bussen komen gewoon niet

Ongelezen bericht door mitzie1988 »

Was het met de sneeuw? Dat u zo lang op de bus moest wachten?

Het is natuurlijk belachelijk dat er met de sneeuw geen bussen meer rijden en dat de klant niet op de hoogte wordt gebracht. (heb het zelf ook gehad, afgelopen woensdag, de bus reed ineens niet meer...Stond ik dan op Centraal in de kou)

Gewoon even een klachten mail sturen naar Veolia en wie weet..

p.s. check volgende keer op de website van het vervoerders bedrijf of er vertraging is, want dat staat nooit op 9292ov.nl. 9292ov.nl gaat uit van de van te voren ingeplande tijden, de site houdt dus nooit rekening met vertraging of uitvallende ritten.

Gesloten