LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veolia waardeloze Klantenservice

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
manuel.cauven
Contacteer:

Veolia waardeloze Klantenservice

Ongelezen bericht door manuel.cauven »

Veolia wat een geweldig bedrijf!
Maak je een menselijk foutje door 1 uitcheck te missen.
10 euro weg ... ja dat instaptarief is belangrijk bij een abo van 200Euro.....

Nu bel ik sinds vrijdag. Kastje muur verhaal - Uitcheckgemist.nl en Veolia Contact.

Eindelijk na 2 dagen vertraging (al 2 dagen zwart moeten rijden met een abo van 200euro) is mijn uitcheckgemist zichtbaar.

Nu staat hij als uitzondering en kan ik het NIET terug krijgen vandaag. Terwijl mijn werk gewoon doorgaat. Hebben hun niets mee te maken moet ik maar weer 10 euro erop zetten. Ik zeg dat is niet mogelijk en ben totaal niet tevreden over de dienst.
Moet ik maar regelen dat er weer wat opstaat... tot de tijd hun hun service hebben geregeld.

Klantenservice medewerker wil nog niet eens zijn Achternaam geven. Wat te verbergen [Tekst verwijderd door de Moderator]? Ik geef bij mijn klanten altijd volledige naam en als het MOET SPEL IK HET NOG VOOR ZE.

Nou puntje bij paaltje ze kunnen niets voor me doen dan dat ik een mail moet sturen en binnen 3 a 5 werkdagen dit teruggestort word.

Als het aan mij lag mag Veolia weer een concurrent krijgen, want hoe ze nou als Monopolie Positie met de klanten omgaan is Schandalig!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 09 mei 2016 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsnaam genoemd

Julie4444

Re: Veolia waardeloze Klantenservice

Ongelezen bericht door Julie4444 »

manuel.cauven schreef:Veolia wat een geweldig bedrijf!
10 euro weg ... ja dat instaptarief is belangrijk bij een abo van 200Euro.....

Nu bel ik sinds vrijdag. Kastje muur verhaal - Uitcheckgemist.nl en Veolia Contact.

Eindelijk na 2 dagen vertraging (al 2 dagen zwart moeten rijden met een abo van 200euro) is mijn uitcheckgemist zichtbaar.

Nu staat hij als uitzondering en kan ik het NIET terug krijgen vandaag. Terwijl mijn werk gewoon doorgaat. Hebben hun niets mee te maken moet ik maar weer 10 euro erop zetten. Ik zeg dat is niet mogelijk en ben totaal niet tevreden over de dienst.
Moet ik maar regelen dat er weer wat opstaat... tot de tijd hun hun service hebben geregeld.
Hoezo heb je zwart moeten rijden? Waarom kan je er geen €10 opzetten?

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Deze post mag een nominatie krijgen voor een van de onduidelijkste op dit forum.
Geen touw aan vast te knopen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

manuel.cauven schreef:Veolia wat een geweldig bedrijf!

Zelf vergeten uit te checken , kan gebeuren.....
Nou puntje bij paaltje ze kunnen niets voor me doen dan dat ik een mail moet sturen en binnen 3 a 5 werkdagen dit teruggestort word.
Stuur die mail dan gewoon en dat tientje wordt teruggestort :wink:
Schandalig!!!
Hoezo schandalig?
Het wordt nu toch opgelost?
2 dagen zwart rijden, waarom??? Das ook niet zoals het hoort :evil:

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

taxikemperman

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Hoe werkt het?
Ga naar uitcheckgemist.nl en meld u aan met uw OV-chipkaartnummer. Dit geldt voor persoonlijke en anonieme OV-chipkaarten. Heeft u een persoonlijke OV-chipkaart, vul dan ook uw geboortedatum in. De website toont alle ritten zonder uitcheck. Vul daarna de instaplocatie en de eindbestemming in. De website rekent dan uit hoeveel geld u terugkrijgt. Uw saldo wordt vervolgens klaargezet bij een ophaalautomaat waar u het weer op uw OV-chipkaart kunt zetten. Terugvragen mag binnen 180 dagen maximaal drie keer per vervoerder per half kalenderjaar.
Voor de zakelijke markt verandert er niets bij een gemiste uitcheck. Heeft u een Veolia abonnement? Vraag dan restitutie aan via MijnVeolia.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Uit veiligheidsoverwegingen worden in veel beroeps groepen namen niet gegeven. Straks staat een overspannen reiziger voor je woning. Of staat je NAW op internet.
Lijkt me heel normaal anno 2016 dat privé gegevens niet gedeeld worden met (boze) reizigers.

Verder gewoon teruggave aanvragen en vooral niet zwart gaan reizen......

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het grote voor van de OV kaart is dat eindelijk het gezanik over de euro is afgelopen. Zodra we iets anders krijgen om over te klagen zijn de klachten over de OV kaart ook over. Misschien moeten de supermarkten vierkante muntjes voor de winkelwagentjes introduceren. Kunnen we weer jaren vooruit met nieuwe klachten.... [/sarcasm off]

Gesloten