Gisteren heb ik een dalvoordeelurenkaart via NS.nl besteld.
De eerste stap was de datum ingeven, die ik op de dag van toen (15-04-2014) heb ingesteld.
Na het doorlopen van alle stappen en de betaling voltooid was, kreeg ik per mail een bevestiging dat het abonnement op 29-04-2014 in zou gaan..
(ik probeer het zo kort en bondig mogelijk te vertellen)
Ik meteen bellen.. (a 10ct per minuut plus gebruikelijke kosten). Ze konden er niks aan doen, dus pech. Ik er niet mee eens, doorverbonden met de technische dienst, ook daar konden ze niks doen. Ik moet t afwachten en over een week terugbellen om het dan op te zeggen. Kan nu niet. Opgehangen.
Meteen op Twitter @NS_online het probleem voorgelegd, maar ook hier kunnen ze me niet helpen.
Mijn vraag is..
Ik heb toch recht om mijn bestelling direct te annuleren en mijn geld terug te krijgen?
![Crying or Very sad :cry:](./../images/smilies/icon_cry.gif)
Rot NS..
![Sad :(](./../images/smilies/icon_sad.gif)